تجلیل از فرهنگیان فعال در طرح پویش لبخند رضایت در تاکستان

به مناسبت هفته تربیت اسلامی از معلمان فعال در طرح سراسری پویش لبخند رضایت در مناطق آموزش و پرورش شهرستان تاکستان با اهدای لوح تقدیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،به مناسبت هفته تربیت اسلامی و در راستای تحقق انتظارات مقام عظمای ولایت بر صیانت از شان و نقش معلم، مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال در پویش لبخند رضایت توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان در فرمانداری برگزار شد.

طاهری فرماندار تاکستان با اشاره به اینکه کار در آموزش و پرورش کاری بسیار مهم و اساسی است،گفت: اساس توسعه هر کشوری در آموزش و پرورش آن خلاصه شده است و هر کشوری در آموزش و پرورش به ویژه در پرورش سرمایه گذاری نموده، توسعه پیدا کرده و امروزه موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف توسط کشورمان کسب می شود نتیجه اهمیت دادن به آموزش و پرورش کشور بوده است.

او افزود: در ابتدای شیوع بیماری کرونا و با تعطیلی مدارس نگرانی‌هایی برای آموزش دانش آموزان وجود داشت که امروز فرهنگیان علاوه بر استفاده از فضای مجازی و نرم افزار شاد برای تدریس دانش آموزان، اقدامات ارزشمندی در ایام کرونا در زمینه تولید ملزومات کرونا، ضد عفونی و کمک‌های مومنانه و همچنین تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان و همچنین تعیین مبلغی از حقوق خود به صورت ماهیانه برای کار‌های خیر به انجام رسانده اند که لازم بود تا از جایگاه و اقدامات جهادی معلمان تجلیل شود.

این مراسم با حضور طاهری فرماندار تاکستان، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع)، سرهنگ بغدادی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی استان، مدیران آموزش و پرورش مناطق شهرستان، مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان برگزار گردید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار