استاندار قم:

اسکان نوروزی در قم منتفی است

استاندار قم گفت:مدارس و اماکن دولتی قم در نوروز ۱۴۰۰ پذیرش مسافر ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست، استاندار قم روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای شهر‌هایی که در ایام نوروز مقصد سفر هستند، گفت: مدارس و ادارات دولتی قم در ایام نوروز ۱۴۰۰ پذیرش مسافر نخواهند داشت.

او افزود: در این جلسه در خصوص سفر‌های نوروزی بحث و بررسی شد و بر اساس مصوبه‌ای که به تصویب رسید سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

سرمست ادامه داد: همچنین برای شهر‌ها و استان‌هایی مانند قم که مقصد سفر و مسافرپذیر هستند نیز قرار شد محدودیت‌هایی اعلام و نظارت‌ها تشدید شود و در عین حال اماکن دولتی و مدارس نیز پذیرش برای میهمانان نخواهند داشت.

او عنوان کرد: با توجه به این که در خوزستان موضوع شیوع بیماری و جهش ویروس از نوع انگلیسی تشدید شده و وضعیت قرمز است برای درگیر نشدن سایر استان‌ها با این بیماری، نظارت‌ها بر اعمال دستورالعمل های بهداشتی در همه کشور تشدید خواهد شد.

استاندار قم گفت: نظارت‌ها بر اعمال قانون ممنوعیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نیز بیش از گذشته افزایش پیدا می‌کند تا از دورهمی‌ها کاسته شود.

سرمست در پایان تصریح کرد: مردم برای این که ایام عید را به سلامت پشت سربگذاریم و گرفتار موج چهارم کرونا نشویم بیشترین همکاری و مساعدت را با مسئولان داشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار