آیا قطار شهری کرمانشاه ریل گذاری می شود؟

شهردار کرمانشاه با اشاره به دریافت اوراق مشارکتی از دولت به ارزش حدودی ۵۰۰ میلیارد تومان گفت : قطار شهری کرمانشاه سال آینده ریل گذاری می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت قطار شهری کرمانشاه گفت : با توجه به دریافت حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکتی از دولت، قطار شهری کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ ریل گذاری می‌شود.

او با بیان اینکه ایستگاه زیرزمینی قطار شهری کرمانشاه در میدان آزادی پیشرفت بسیار مناسبی داشته است، گفت : ایستگاه‌های متعددی در مسیر قطار شهری کرمانشاه وجود دارند که اکثراً در قسمت بالای زمین قرار داشته و تنها چند مورد از جمله ایستگاه میدان آزادی در زیر زمین قرار دارد.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه عملیات پروژه قطار شهری چاره‌ای بجز ادامه دادن ندارد، ادامه داد: این پروژه با طرح‌های دیگری همچون بی آر تی می‌توانست جایگزین شود، اما با توجه به شروع پروژه چاره‌ای جز ادامه دادن آن نیست.

طلوعی ادامه داد: با توجه به طولانی شدن این پروژه، قطار شهری برای مردم کرمانشاه کمی ناخوشایند شده که قطعاً پس از ریل گذاری روی عرشه‌های سیمانی و راه اندازی قطار آن مردم خوشحال خواهند شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
خیر
آخرین اخبار