بسته اخبار حوادث قزوین امروز شانزدهم اسفند ماه؛

۳ کشته و ۲ مصدوم در حادثه رانندگی /کشف بیش از  ۱۱ هزار مواد محترقه

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شانزدهم اسفند سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت: نخستین سانحه رانندگی حدود ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه روز گذشته بر اثر برخوردیک دستگاه ال۹۰ با یک دستگاه کامیونت بنز در محور آزاد راه قزوین به کرج رخ داد که متاسفانه راننده خودرو ال ۹۰ بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه جان سپرد.

وی اظهار داشت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو راننده ال ۹۰ اعلام شد.

سرهنگ ذاکری منش بیان کرد: دومین تصادف رانندگی هم حدود ساعت ۱۹ و ۵۲ دقیقه روز گذشته بر اثر برخورد ۷ دستگاه خودرو با یکدیگر در محور اصلی قزوین – کرج روبروی مجتمع پرستو رخ داد که بر اثر این حادثه یک نفر کشته و ۲ نفر مصدوم که به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

وی خاطر نشان کرد: سومین سانحه در حدود ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه همین روز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید به دره در محور فرعی آبیک نرسیده به روستای وندر به وقوع پیوست که  سرنشین خودرو براثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان باخت.

رئیس پلیس راه استان یادآور شد: بر اساس اعلام کارشناسان، تخطی از سرعت مطئنه سر پیچ علت وقوع این حادثه بوده است.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در جاده " بویین زهرا "به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲۱۷ ثوپ مانتو خارجی قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد  با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورده شده است از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه موارد قاچاق در سطح استان، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کشف مواد محترقه غیر مجاز در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تهیه و فروش مواد محترقه غیر مجاز توسط فردی در تاکستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کورش عزیزی افزود: مأموران در بازرسی از منزل و واحد صنفی متهم مورد نظر ۱۱ هزار و ۹۹۸   مواد محترقه غیر مجاز  کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

کشف ۱۶۲ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

جانشین انتظامی استان گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی بوئین زهرا- قزوین به یک دستگاه سورای پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: خودروی مورد نظر بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت بالا متواری که ماموران پس از تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

جانشین انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده ۱۶۲ هزار نخ سیگار و ۱۰۰ بسته تنباکو خارجی قاچاق کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمالکی ارزش ریالی کالای قاچاق خارجی مکشوفه را برابر نظر کارشناسان در حدود ۷۰۰ میلیون ریال اعلام و بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرحع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار