محسن رضایی در خمین:

رهبری پرچم امام خمینی (ره) را محکم نگه داشته است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مسئولان خمین گفت: مقام معظم رهبری سکان انقلاب را قاطعاته به پیش می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به خمین و در جمع مسئولان این شهرستان گفت: مقام معظم رهبری پرچم امام خمینی (ره) را محکم نگه داشته است.

رضایی افزود: مقام معظم رهبری با فرزانگی و تدبیر سکان انقلاب را قاطعاته به پیش می‌برد و باید با مشارکت آگاهانه و هدفمند همه بخش‌ها پشت سر رهبری اقتصاد، برادری و اخلاق بیش از پیش تقویت شود.

او اضافه کرد: امام راحل و شهدا رسالت بزرگی را نزد ما به امانت گذاشته‌اند و در برهه کنونی که تنگنای اقتصادی و تحریم‌ها وجود دارد باید متعهدانه در راستای حل مشکلات صنعت و اقتصاد گام برداشت و استان مرکزی و زادگاه امام راحل باید در این مهم الگو و پیشرو باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برخی در داخل کشور اعتقادی به خودباوری نداشتند و همواره در این راستا وابستگی داشتند.

او ادامه داد: در چنین دورانی امام راحل به‌عنوان یک روحانی متعهد از میان مردم برخاست و مقابل بت‌های بین المللی مثل آمریکا و شوروی ایستاد و منش و تفکرش مناسبات جهان را تغییر داد.

رضایی تصریح کرد: حرکت امام راحل با تکیه بر خدا و مردم شبیه به معجزه بود و خون جدیدی را در رگ‌های مردم دواند که توانستند نظام شاهنشاهی را ساقط کنند.

او اظهار کرد: اصل اقتصاد نیروی انسانی است و خمین دارای شمار زیادی دانش آموخته دانشگاهی و ظرفیت آموزش عالی است که با مشارکت هدفمند می‌توانند درالگوی مصرف بهینه آب، کشاورزی صنعتی و گلخانه‌ای و پژوهش بر خاک و اصلاح بذر برای ترمیم معضل کشاورزی را ارایه دهند.

احمد طهرانی فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: خمین قطب کشاورزی است، اما با وجود تمام اقدامات مسئولان برای حل مشکلات خمین، عمق محرومیت همچنان در این شهرستان دیده می‌شود و نتوانسته به جایگاه ویژه خود در دنیا دست پیدا کند.

طهرانی بیان کرد: رفع محرومیت از زادگاه امام راحل به نگاه ویژه نیاز دارد، و خمین باید به‌عنوان منطقه ویژه در نگاه ملی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.