سی‌‌وهفتمین هفته تظاهرات علیه نتانیاهو

شهروندان ساکن سرزمین‌های اشغالی برای سی‌‌وهفتمین هفته متوالی دست به اعتراض علیه نخست‌وزیر این رژیم زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جروزالم پست امروز (شنبه) در گزارشی از تظاهرات شهروندان ساکن سرزمین‌های اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها، برای سی‌‌وهفتمین هفته متوالی خبر داد.

بنابر اعلام این خبرگزاری درحالیکه انتخابات در سرزمین‌های اشغالی نزدیک است، معترضان این اعتراض را بلندتر و گسترده‌تر انجام دادند.

معترضان امروز پیش از رفتن به قدس اشغالی و اقامتگاه نتانیاهو، «روی پل‌ها، اطراف میدان‌ها و حدود ۵۵۰ نقطه مرکزی دیگر» تجمع کردند.

در بیانیه یکی از جنبش‌های اصلی معترض با نام «پرچم سیاهان» آمده است که «این هفته هنرمندان و فعالان بسیاری در این اعتراض حضور خواهند داشت.»

همچنین در این بیانیه از حزب لیکود رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به معترضان انتقاد شده و آمده است: «نتانیاهو و هوادارانش از تمام قدرتشان برای آسیب‌زدن به معترضان استفاده می‌کنند. حملات سایبری و حملات فیزیکی از جمله کار‌های این حزب است.»

گفته می‌شود در تظاهرات امروز به یکی از معترضان در شمال سرزمین‌های اشغالی حمله شده است.

هفته گذشته نیز معترضان برای سی‌وششمین هفته متوالی به سمت اقامتگاه نتانیاهو در «بالفور» رفتند.

محاکمه نتانیاهو سال گذشته آغاز و به تازگی دوباره از سر گرفته شد. وی با رد همه اتهامات علیه خود می‌گوید قربانی بگیروببندی است که توسط رسانه‌های مخالف، پلیس و دادستان‌ها سازماندهی شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سه پرونده فساد به «فریبکاری، خیانت در امانت و رشوه‌خواری» متهم شده است. نتانیاهو رهبر حزب راست‌گرای افراطی لیکود است. پس از وارد شدن اتهامات به وی، احزاب مخالف خواستار استعفای وی از سمتش شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار