افزایش سطح آمادگی نیروهای امنیتی صهیونیست

ارتش صهیونیستی پس از تیراندازی افرادی به سمت نیرو‌های تشکیلات خودگردان در نابلس، سطح آمادگی نظامیان خود را افزایش داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن‌که چند فلسطینی مسلح به سمت نیرو‌های پلیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در نابلس تیراندازی کردند، به نظامیان این رژیم دستور داد سطح آمادگی خود را افزایش دهند.

رسانه‌ی صهیونیستی «واللاه» اعلام کرد که این تصمیم بعد از آن گرفته شد که شهر فلسطینی نابلس شاهد تیراندازی به سمت نیرو‌های پلیس تشکیلات خودگردان فلسطین بوده و ارتش رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که این حادثه در شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری نیز تکرار شود.

پیش از این کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اما از برگزاری رزمایشی شبیه سازی شده از جنگ در نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر خبر داد.

این شبکه صهیونیستی عصر روز پنج‌شنبه گذشته اعلام کرد: ارتش اسرائیل رسما اعلام کرده است که به منظور آمادگی برای جنگ در مناطق مسکونی در درگیری احتمالی آتی در نوار غزه، رزمایشی برگزار کرده است که این رزمایش مختص افسران و با هدف برخورد با توانمندی‌های رزمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر پا شده است.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی جنگ در نوار غزه را با ساخت ماکت‌هایی از این منطقه شبیه سازی کردند و این رزمایش بر مسائلی، چون درگیری در تونل‌ها، تقابل با موشک‌ها و راکت‌های حماس متمرکز بوده است که بخش بزرگی از آن بر نحوه مقابله با پرتاب گسترده موشک‌ها از سوی مقاومت اختصاص داده شد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی افزود: جنگ احتمالی آتی در نوار غزه در مناطق مسکونی، در مناطق مین‌گذاری شده و تونل‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار