پل دکتر خدادوست به زودی افتتاح می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت:به زودی، پل دکتر علی‌اصغر خدادوست، رسما افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیرازگفت: پل دکتر خدادوست، در ورودی شهر جدید صدرا به طول بیش از ۱۰۰۰ متر، با هدف کمک به انتقال طرافیک خروجی آن شهر جدید به بلوار دکتر حسابی، اجرایی شده است.

او، اجرای این پروژه را نمودی از توان مهندسان شیراز در سال جهش تولید توصیف و اضافه کرد: این پروژه با توجه به قرار گرفتن در یکی از نقاط پرترافیک خودرویی و نبود امکان قطع ارتباط و مسدود کردن کامل مسیر، با مشکلات و دشواری‌های زیادی را خصوصا در بخش دهانه میانی که بیشترین ارتفاع را دارد، همراه بود.

معاون شهرداری شیراز در خصوص مشخصات فنی این پروژه عمرانی گفت: این پل با روش پیش تنیده به طول ۶۰۰ متر و ۱۳ دهانه به صورت تک ستون به صورت چپگرد از روی زیرگذر گلستان احداث شده است.

صالحی با اشاره به دهانه قوسی ۷۵ متری در ارتفاع ۱۶ متر از کف زیر گذر ادامه داد: سازمان عمران شهرداری، مشاورین و تمامی عوامل کارگری و مهندسی توان ساخت بزرگترین پروژه‌های پل سازی حتی در زمان تحریم‌های همه جانبه را دارند.

او با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد کار عمرانی این پل طی ۱۰ ماه گذشته در اوج انتشار بیماری کرونا اجرا شده است، گفت: نمی‌گوییم این بیماری تاثیری در روند پروژه نداشت، اما اگر بخشی از کارکنان در مرخصی اجباری بودند دیگر همکاران با توان دوچندان از توقف پروژه جلوگیری کردند که قدردان پشتکار و همبستگی تمامی عوامل هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار