معاون فرماندار اسدآباد:

سه منطقه برای ایجاد مجتمع فولاد به سرمایه گذار پیشنهاد شده است

معاون فرماندار اسدآباد گفت:سه منطقه برای ایجاد مجتمع فولاد در این شهرستان به سرمایه گذار پیشنهاد شده است.

لیلاامیدی معاون فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت:سه منطقه برای ایجاد مجتمع فولاد در شهرستان به سرمایه گذار پیشنهاد شده است.

او تصریح کرد: با اعلام آمادگی یکی از سرمایه گذاران خوشنام کشور در صنعت فولاد برای ایجاد یک مجتمع بزرگ در اسدآباد قرار است پس از جمع بندی و انجام مذاکرات لازم کار راه اندازی این مجتمع آغاز شود.

 معاون فرماندار اسدآباد با بیان اینکه این موضوع در سفر اخیر استاندارمحترم همدان به اسدآباد نیز عنوان و درباره آن بحث شد بیان کرد:در ایجاد این مجتمع نگاهی نیز به نحوه تأمین آب مجتمع داریم و اگر محرز شود ایجاد این مجتمع باتوجه به بحران آب منطقه به سفره های زیرزمینی ضرر میزند تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

امیدی همچنین همچنین به پتانسیل بالای دیارسیدجمال در بخش صنعت اشاره داشت و گفت:مسئولان اسدآباد از ورود و سرمایه گذاری سرمایه گذاران استقبال و حمایت می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
هرمنطقه ای باید بر اساس اقلیم و ظرفیت هایی که داره توسعه پیدا کنه ..برخی جاها ظرفیت کشاورزی دارند ، برخی صنعتی و برخی هم گردشگری و صنایع دستی ..باید دید اسدآباد در چه حوزه ای میتونه رونق داشته باشه ..لزوما توسعه صنعت ممکنه به پیشرفت منطقه کمک نکنه ..اگر چه ممکنه اشتغالی ایجاد کنه اما اگر زیرساخت ها و منابع آب تامین نشه ضرر های بیشتری داره ...بنابراین قبل از هر اقدامی باید مطالعه دقیق داشت