چاهی که سبد‌های زباله در کرج می‌کند!

جای خالی ۴۴ هزار سبد زباله جمع آوری شده در کرج احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی پیش طرح جمع آوری سبدهای زباله در شهرکرج به منظور ساماندهی خیابان ها آغاز شد.

نحوه اجرای این طرح که از آغاز، مورد انتقاد جمع زیادی از شهروندان قرار گرفت منجر به جمع آوری چهل و چهار هزار سبد زباله در شهر کرج شد.

یکی از انتقادات جدی شهروندان به این طرح عدم پیش بینی مناسب برای جایگذاری درخت یا سطل های زباله مکانیزه به جای سبدهای جمع آوری شده بود.

همتی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج با بیان این که چهل و چهار هزار سبد زباله از سطح کرج جمع آوری شده است، گفت: تا کنون پنج هزار و ششصد اصله درخت جایگزین سبدهای زباله در شهر شده است.

او افزود: قراردادی برای خرید سطل های مکانیزه جدید منعقد کرده ایم که به زودی به شهر تزریق می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: به زودی سطل های زباله مکانیزه به صورت دفنی در سطح کرج قرار می گیرند به این شکل که سطل زباله در زمین دفن می شود و شهروندان از بالا زباله را به درون آن قرار می دهند؛ این شیوه زباله گردی را کاهش می دهد و از طرفی هم پاکیزگی شهر و خیابان نیز حفظ می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۸:۴۳ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
شما باید در ازای برداشتن سطل های زباله سطل های مکانیزه خود را جایگزین می کردید هیچ کاری انجام ندادید کوچه ها تبدیل به آشغال دونی شده ودر این موقعیت کرونا لطفا سنجیده تر عمل نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
بابا مارو انداختن تو دردسر! نميدونيم كيسه زباله رو كجا بذاريم خدارو خوش بياد! تو اين كرونا اين چه كاري بود آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
مردم زباله رو بریزن تو خیابون؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی مرادی
۱۳:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
هدف خدمت نیست هدف این است که بعضی از کسانی که احتیاج به نان شب دارند حتی نتوانند یک تیکه اشغال بردارند بفروشند و نان بخرند هدف قطع روزی است این را باور کنید