مس کرمان به دنبال تداوم صدرنشینی/ "هوادار" به ساحل آرامش باز می‌گردد؟

در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال دسته اول کشور، امروز چند بازی برگزار خواهد شد که مصاف تیم‌های شهرداری آستارا و هوادار از حساسیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ فوتبال دسته اول کشور، امروز ۹ دیدار برگزار خواهد شد.

شهرداری آستارا - هوادار

حساس‌ترین مسابقه هفته هفدهم لیگ آزادگان، بین ۲ تیم شهرداری آستارا و هوادار برگزار می‌شود. شرایط ۲ تیم در جدول رده بندی مشابه است و این مسابقه از حساسیت بالایی برای هر ۲ تیم  برخوردار خواهد بود.

شهرداری آستارا، شگفتی ساز مسابقات لیگ یک لقب گرفته و عملکرد خوبی داشته است؛ همچنین این تیم با ۲۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

در سوی مقابل هوادار در چند بازی گذشته، عملکرد خوبی نداشته است. این تیم هفته گذشته مقابل رقیب خود یعنی مس کرمان نتیجه بهتر مساوی نگرفت و از کورس مدعیان عقب ماند.

شاگردان رضا عنایتی در هوادار، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار خواهند داشت تا بتوانند در میان مدعیان قرار بگیرند.

هوادار با ۲۶ امتیاز، در رده پنجم جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید


مس کرمان - استقلال خوزستان

در دیگر مسابقه این هفته، مس کرمان پذیرای استقلال خوزستان خواهد بود.مسی ها به دنبال تداوم روند رو به رشد خود است.

شاگردان رضا مهاجری در مس، صدرنشین لیگ آزادگان هستند و روز‌های خوبی را سپری می‌کنند.آن‌ها امیدوارند تا بتوانند از سد محکمی به نام استقلال خوزستان عبور کنند. مس کرمان با ۲۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. استقلال خوزستان بعد از چند هفته ناکامی، روی ریل موفقیت قدم برداشته است.

این تیم برای اینکه بخواهد در کورس مدعیان باقی بماند، چاره‌ای جز برد مقابل مس ندارد. استقلال خوزستان هم با ۲۶ امتیاز، در رده سوم جدول جای دارد.

فجرسپاسی - گل ریحان البرز

فجرسپاسی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و در بازی این هفته باید رو در روی گل ریحان البرز قرار بگیرد. با توجه به حواشی اخیر تیم گل ریحان می‌توان پیش بینی کرد که فجرسپاسی بتواند پیروز این مسابقه باشد.

فجر سپاسی با ۲۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و گل ریحان هم، با ۱۳ امتیاز در رده هفدهم جدول است و روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد.

بادران تهران - ملوان بندر انزلی

در یکی دیگر از مسابقات این هفته، بادران تهران به مصاف ملوان بندر انزلی می رود. بادران تهران مانند شهرداری آستارا، یکی از تیم های شگفتی ساز این مسابقات است.

بادران با ۲۶ امتیاز در رده پنجم است و  ملوان با ۲۲ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

سایر بازی‌های هفته هفدهم لیگ آزادگان به شرح زیر است.

  • خوشه طلایی ساوه-رایکا بابل
  • نود ارومیه-خیبر خرم‌آباد 
  • مس کرمان-استقلال خوزستان
  • شهرداری آستارا-هوادار
  • فجر سپاسی-گل ریحان البرز
  • چوکا تالش-آرمان گهر
  • استقلال ملاثانی-شاهین شهرداری‌بوشهر
  • پارس جنوبی جم-قشقایی شیراز

همه دیدار ها از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه و به طور همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار