معرفی خودرو؛

آمالگام از مدل فراری SF1000 رونمایی کرد

تیم فرمول یک فراری، از خودروی فراری SF1000 رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فراری از زمان شروع به کار در سال ۱۹۲۹ در مسابقات بسیار زیادی شرکت کرده است؛ در حال حاضر نیز در فرمول یک به رقابت می‌پردازد. در زمان تاسیس این شرکت توسط انزوا فراری از خودرو‌های آلفا رومئو استفاده کرد که بعد از آن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا خودور‌های مخصوص خودش را طراحی کند.

از رانندگان حرفه‌ای و معروف تیم فراری می‌توان به مایکل شوماخر، فرناندو آلونسو اشاره کرد که قهرمانی‌های زیادی را برای این تیم کسب کرده اند. در حال حاضر نیز سباستین فتل و شارل لکلرک جزء رانندگان به نام این تیم هستند. اکنون با شروع فصل، این تیم از خودرو جدید ۲۰۲۱ F۱ با مقیاس ۱: ۸ بسیار ویژه رونمایی کرد. گذشته از اینکه این خودرو بسیار قدرتمند است،از طراحی رنگی بسیار ویژه ای هم برخوردار است.

این نسخه یکبار در گرن پرمیو دلا توسکانا (مسابقات جاده ای) در سال ۲۰۲۰ در مدار Mugello ارائه شد. این ماشین اکنون به جای رنگ قرمز برجسته Rosso Corsa، با رنگ آمیزی زرشکی پوشیده شده است. سندی کوپمن، مدیر برند آمالگام گفت: "این برای همه در آمالگام باعث افتخار و خوشحالی است که چنین اتومبیل شاخصی در خودروسازی فراری تولید می‌ شود.

آمالگام از مدل Ferrari SF1000 با مقیاس 1: 8 با 1000th GP Livery رونمایی کرد

این خودرو با قیمت ۹ هزار و ۰۹۶ دلار به فروش می رسد.  در مسابقه اسکودریا، فراری خودروی خود را به نمایش گذاشت.

آمالگام از مدل Ferrari SF1000 با مقیاس 1: 8 با 1000th GP Livery رونمایی کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار