مهار ۶ حریق با اقدام به موقع آتش نشانان در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۶ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته از سوی آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، واژگونی خودرو پژو پارس در مسیر فلکه زندان به سمت کوی رمضان اطلاع رسانی و این حادثه منجر به مصدومیت راننده خودرو پژو شد.

او بیان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه با ابزار نجات راننده را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری افزود: با اعلام حادثه واژگونی خودرو پراید در مسیر پردیس میدان نرگس ساعت هفت و ۲ دقیقه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند و با نصب علایم ترافیکی در مسیر ضمن رعایت موارد ایمنی، پس از قطع جریان برق خودرو اقدام به رفع نشت سوخت خودرو پراید کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حادثه آسیب جانی نداشت و آتش نشانان خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند و آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه در منطقه کیان بین شیخ بها و ۶۰ متری رخ داد که علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان افتادن دستگاه بخور بر روی فرش منزل گزارش شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۰ و ۱۱ دقیقه در منطقه یوسفی با کمک آتش نشانان اطفا شد و نشت گاز منوکسید کربن به علت نداشتن دودکش آبگرمن در منطقه زیتون کارمندی خیابان فاضل بین زهره و زاهد ساعت ۱۳ و ۶ دقیقه رخ داد که آسیب جانی نداشت و آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با انجام عملیات ایمن سازی، گاز متصاعد شده در فضای منزل مسکونی را تخلیه کردند.

او گفت: حریق ساختمان متروکه ساعت ۲۱ و ۵۸ دقیقه از سوی آتش نشانان با استفاد از ۲ رشته لوله آبرسان اطفا شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.