خنثی سازی عملیات تروریستی در الانبار/ کشف مخفیگاه تسلیحاتی داعش در بابل عراق

نیرو‌های امنیتی عراق عملیات تروریست‌های داعش علیه غیرنظامیان را در یکی از شهرستان‌های غرب استان الانبار خنثی کردند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الغدیر عراق، برخی منابع امنیتی اعلام کردند که نیرو‌های امنیتی عراق عملیات تروریست‌های داعش علیه غیرنظامیان را در یکی از شهرستان‌های غرب استان الانبار خنثی کرده اند.

نیرو‌های امنیتی بر اساس اطلاعاتی که از ورود یک تروریست به استان الانبار برای اجرای عملیات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی و غیرنظامیان در اختیار داشتند، در یکی از شهرستان‌های غرب این استان دست به یک عملیات زدند که طی آن تروریست تحت تعقیب بازداشت شد.

به گفته منابع امنیتی یاد شده، تروریست بازداشت شده در این عملیات، در دوره‌ای که گروه تروریستی داعش بر بخش‌های گسترده‌ای از شهر‌های استان الانبار کنترل داشت، در عملیات‌های تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی شرکت داشته است.

این منابع افزودند: تروریست بازداشتی با رعایت تدابیر امنیتی شدید جهت تحقیقات به یکی از مراکز بازجویی منتقل شد.

از سوی دیگر، الحشدالشعبی عراق امروز (یک‌شنبه) اعلام کرد که یک مخفیگاه تسلیحاتی متعلق به تروریست‌های داعش را در «جرف النصر» در شمال استان بابل را شناسایی و کاملا منهدم کرده اند.

هیئت الحشدالشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تیپ‌های ۴۷ و ۴۶ از فرماندهی عملیات جزیره الحشدالشعبی عملیاتی در استان بابل انجام دادند و بر اساس اطلاعات دقیق امنیتی توانستند در منطقه «العویسات» یک تونل و مخفیگاه تسلیحاتی متعلق به تروریست‌های داعش را کشف کنند.

نیرو‌های الحشدالشعبی تدابیر امنیتی و اطلاعاتی خود را برای ممانعت از نفوذ بقایای تروریستی به استان بابل و هدف قرار دادن غیرنظامیان افزایش داده است.

محور مقاومت مرحله جدیدی از مبارزه با نیرو‌های اشغالگر را آغاز کرده است که شامل مبارزه مسلحانه با تروریست‌های آمریکایی و پایگاه هایشان در عراق است و مقاومت این امر را حق شرعی و ملی خود می‌داند و در راستای حفاظت از حقوق مردم عراق این امر را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار