برگزاری ۲ مراسم خاکسپاری شبانه و بدون حضور جمعیت در صیدون

مراسم خاکسپاری ۲ نفر در بخش صیدون شبانه و بدون حضور جمعیت تشییع کننده برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم سپاس زاده بخشدار صیدون از توابع باغملک گفت: با درگذشت ۲ نفر در این بخش، مانند ماه‌های اخیر بلافاصله کار‌های موردنیاز از جمله دیدار با خانواده‌های داغدار برای جلوگیری از برگزاری مراسم ترحیم انجام شد.

او با اشاره به اینکه با همکاری این۲ خانواده که ساکن روستا‌های سوالی و واجل بخش صیدون بودند، مراسم تشییع و خاکسپاری این ۲ عزیز از دست رفته در ساعت‌های یک و ۵ بامداد و با حضور جمع اندکی از خانواده آن‌ها برگزار شد، افزود: از آن‌ها بابت همکاری‌شان تشکر می‌کنم.

سپاس زاده بیان داشت: این نهاد تمام تلاش خود را برای جلوگیری از برگزاری مراسم شلوغ انجام داده است و در یک ماه اخیر ۳ خواننده مراسم عزا و عروسی بازداشت شده‌اند، با تمام صاحبان عزا نیز جداگانه جلسه گرفته و آن‌ها را از برگزاری مراسم شلوغ منع کردیم و تعهدات لازم را نیز گرفتیم.

خشدار صیدون از توابع باغملک ادامه داد: در این روند با هیچکس تعارف نداریم و همه مردم را به یک چشم نگاه می‌کنیم، در صورت برگزاری مراسم مجبوریم اقدامات قضایی انجام دهیم و در شرایط کرونایی فعلی، از مردم می‌خواهیم به سلامت خود و اطرافیانشان اهمیت دهند تا گرفتار کرونا نشوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.