تصاویر کمیاب از فرماندهان گارد SS در اردوگاه های مرگ لهستان

در این مطلب تصاویری کمیاب از فرماندهان گارد SS در اردوگاه های مرگ لهستان را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر سیاه و سفیدی که به تازگی منتشر شده است فرماندهان گارد مخوف جنایتکار SS آلمان نازی (گردان حفاظتی حزب نازی) را نشان می‌دهد. در این تصاویر فرماندهان اس اس در یکی از کمپ‌های مرگ لهستان اشغال شده،دیده می‌شوند. تعدادی از این تصاویر در تابستان سال ۱۹۴۲ در کمپ «چلمنو»، جایی که بیش از ۲۰۰ هزار یهودی از جمله زنان و کودکان کشته شدند تهیه شد.

این تصاویر مربوط به کتاب «کمپ‌های مرگ هیتلر در لهستان اشغال شده» نوشته «لَن باکستِر» است که به تازگی توسط انتشارات Pen&Sword منتشر شده است. در این تصاویر فرماندهان SS در حالی که لبخند بر لب دارند در اردوگاه چلمنو دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


همچنین برخی تصاویر تعدادی از فرماندهان ارشد SS را در اردوگاه مرگ «سوبیبور»، جایی که تخمین زده می‌شود محل مرگ ۲۰۰ هزار یهودی بوده دیده می‌شوند. تصویر دیگر فرماندهان گارد SS را در اردوگاه مرگ «بلزک» جایی که بین ۴۳۰ هزار تا ۵۰۰ هزار یهودی کشته شدند نشان می‌دهد.

فرماندهان گارد SS مسئول اداره شبکه کمپ‌های کار اجباری و مرگ در سراسر لهستان اشغال شده بودند. پس از حمله آلمان به لهستان در سپتامبر ۱۹۳۹، حدود ۲۰ میلیون لهستانی تحت سلطه هیتلر قرار گرفتند که در سال‌های بعد از اِشغال، رعب و وحشت وصف ناپذیری در سراسر این کشور توسط نازی‌ها حکمفرما شد.

تصاویر کمیاب

تصاویر کمیاب

تصاویر کمیاب

تصاویر کمیاب

 فرماندهان گارد اس اس

 فرماندهان گارد اس اس

رماندهان گارد اس اس

فرماندهان گارد اس اس

 فرماندهان گارد اس اس

 فرماندهان گارد اس اس

اردوگاه های مرگ لهستان

 اردوگاه های مرگ لهستان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.