کمک ۱۶۸ میلیونی خیران به دانش آموزان مهابادی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: تاکنون خیران ۱۶۸ میلیون تومان کمک هزینه خرید تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت اهدا کرده اند.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۶ تبلت با ارزش ۱۶۸ میلیون تومان به دانش آموزان بی بضاعت اهدا شده است.

خضری افزود: توزیع وسایل کمک آموزشی با اولویت دانش آموزانی بوده که دارای کمترین امکانات آموزشی و رفاهی برای ادامه تحصیل بودند، انجام گرفته و تلاش می‌شود این روند تا پایان سال جاری ادامه دار باشد.

او ادامه داد: برخی از دانش آموزان به ویژه مددجویان کمیته امداد به تبلت یا گوشی‌های هوشمند برای آموزش دسترسی ندارند که تلاش می‌شود تا با کمک مردم و خیّران، اقدامات مؤثری برای حل این مشکل انجام شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با بیان اینکه ۹۰۱ دانش آموز مهابادی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۷۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت در مهاباد، متقاضی دریافت دستگاه‌های ارتباطی برای استفاده در سامانه‌های درسی هستند.

خضری گفت: رفع موانع تحصیلی، فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و ارائه خدمات فرهنگی با هدف رشد و ارتقای وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مددجو از وظایف کمیته امداد به شمار می‌رود که تاکنون در حد توان انجام شده است.

او  همچنین با اشاره به خدمات جدید کمیته امداد در جمع آوری کمک‌های مردمی بیان کرد: برای رفاه حال مشترکان، صدقات و سرعت عمل در جمع آوری کمک‌های مردمی، خیران میتوانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد #۰۴۴۱۰ *۸۸۷۷ * و شماره تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷ پرداخت یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ کمی‌های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.