دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز پرندگان در شهرستان بیله سوار

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: ۵ شکارچی غیر مجاز پرندگان در یک ماه گذشته در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهنام برزگر، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار طی انجام گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز در یک ماه گذشته و با حضور مداوم در شکارگاه‌ها و مناطق بیله سوار و جعفرآباد، موفق به دستگیری ۵ نفر از متخلفان شکار غیرمجاز پرندگان شدند.

او افزود: از این متخلفان، لاشه ۴۱ قطعه از انواع پرندگان شامل ۸ قطعه پرنده حمایت شده زنگوله بال، ۲۲ قطعه پرنده کبوتر وحشی و ۱۱ قطعه از انواع اردک وحشی و همچنین تعداد ۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز تک لول قاچاق، ۳ قبضه سلاح شکاری مجاز و ۵۰ عدد فشنگ پر کشف و ضبط شده و متخلفان جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار با اشاره به ممنوعیت شکار پرندگان در استان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۵۴۰ به اداره حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.