برگزاری جلسه ستاد ساماندهی جوانان در دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد

جلسه ستاد ساماندهی جوانان به منظور بررسی هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان و نحوه مشارکت اجتماعی آن‌ها، در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در جلسه ساماندهی جوانان در دانشگاه آزاداسلامی این شهرستان گفت: توجه به جمعیت جوان شهرستان، احداث خانه جوان، برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و ادارات بر اساس نیاز‌های روز جوانان، تقدیر و تجلیل از نخبگان جوان به منظور ایجاد انگیزه بیشتر در میان این قشر، تخصیص اعتبار به سمن‌های فعال در حوزه جوانان و افزایش کمی و کیفی سازمان‌های فعال در حوزه جوانان از مسائل مورد بحث در این جلسه است.

حجت الاسلام آقامحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد هم در این زمینه گفت: باید مراقب فضای مجازی باشیم، نباید اجازه دهیم که در این فضا علیه پیشرفت‌های کشور سیاه نمایی شود.

او افزود: اگر میخواهیم جوانی با هویت دینی تربیت کنیم باید از سیاه نمایی‌های فضای مجازی علیه انقلاب پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود