اتمام آوار برداری مناطق زلزله زده دنا تا یک ماه آینده

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۴۰ درصد واحد‌ های تخریب شده در مناطق زلزله زده دنا آوار برداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به ضرورت تسریع در بازسازی واحد‌های مسکونی تخریب شده در زلزله تلاش می‌شود تا یک ماه آینده کار آوار برداری این واحد‌ها به  برسد.

جنتی افزود: با وجود محدودیت‌های زمانی و شرایط ناپایدار جوی با استقرار بیش از ۱۱۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و راه سازی از جمله بیل مکانیکی، لودر، و کامیون کار آوربرداری واحد‌های تخریب شده ادامه دارد.

او مدیریت بازسازی مناطق زلزله زده را یکی از مهمترین موضوع ها دراین مناطق دانست و بیان کرد: بازسازی واحد‌های مسکونی درمناطق زلزله ‌زده باید با مشارکت و محوریت مردم انجام می‌شود و دولت و مجریان بازسازی نیز نقش حمایتی، هدایتی و کنترل‌کننده دارند.

جنتی گفت: تلاش می‌شود نظرات، خواسته‌ها و حضور فعال و آگاهانه مردم در اجرای طرح‌های بازسازی به نحوی که علاوه بر رضایتمندی مردم، از بعد موفقیت در پیشبرد اهداف، نتایج قابل قبولی داشته باشد اعمال شود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.