وزیر صمت:

۲ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل به بهره برداری رسید

رزم حسینی گفت: ۲ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل با میزان سرمایه ۱۳۸۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۱۲۲۰ نفر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در جریان سفر به استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: ۲ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل با میزان سرمایه یک هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۲۲۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

او افزود: یکی از این واحد‌ها ریسندگی نخ‌های ظریف و تولید انواع پوشاک با حجم سرمایه ثابت ۱۸۰ میلیارد تومان و اشتغال ۸۰۰ نفری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در کنار آن افتتاح فاز توسعه‌ای شرکت نگین زرین چوب با حجم سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۴۲۰ نفر انجام پذیرفت.

رزم‌حسینی عنوان کرد: در این سفر ۲ روزه به استان اردبیل علاوه بر بهره‌برداری از این واحدها، بازدید از واحد‌های صنعتی و تولیدی استان اردبیل انجام می‌گیرد که این واحد‌ها نیز با سرمایه‌گذاری به میزان ۷ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۳۹۲ نفری در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

گفتنی است؛ در این سفر ۲ روزه، وزیر صمت و هیات همراه از کارخانه تولید متانول و تخته فیبر با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۹۰۰ نفری، کارخانه شیرآلات بهداشتی در شهرک صنعتی گرمی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۰ نفری، کارخانه تولید کاغذ از ضایعات کاغذ در شهرستان پارس‌آباد با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۲۰ نفر و در نهایت کارخانه آرتاویل تایر با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی و اشتغال یک هزار و ۲۲ نفری، بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.