معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

در موضوعات اجتماعی باید شیوه‌ها را تغییر دهیم

اکرمی در کارگروه سلامت زنان و خانواده گفت: در موضوعات اجتماعی باید شیوه‌ها را تغییر دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی سلامت زنان و خانواده استان مرکزی گفت: باید نسبت به موضوعات اجتماعی حساس‌تر باشیم و شیوه‌ها در این زمینه را تغییر دهیم بدلیل اینکه برنامه‌ها و آسیب‌شناسی ما درست نیست.

اکرمی افزود: برای رسیدن به آرامش جامعه باید به زنان و آسیب‌های اجتماعی که در کمین آنهاست بیشتر توجه شود.

او با تاکید بر نیاز‌های کاربردی زنان بر پیشگیری و مقابله با اعتیاد، حمایت و تاب آوری اجتماعی اشتغال طلاق ازدواج و امنیت روانی آنان تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی همچنین از دفاتر تسهیلگری در محلات استان مرکزی و عملکرد آن انتقاد کرد و افزود: باید بدانیم فلسفه تشکیل دفاتر تسهیلگری در استان چه بوده است و آیا تاکنون به اهداف تعیین شده رسیده‌ایم؟

اتابکی سرپرست دفتر امور اجتماعی هم در این جلسه از سلامت روان اجتماعی زنان گفت و یادآور شد با شناسایی زنان و مادران آسیب‌پذیر آسیب دیده و سکونتگاه‌های غیررسمی دفاتر تسهیلگری می‌توانیم بهتر خدمات ارائه دهیم.

اتابکی افزود: این میسر نخواهد شد مگر با همدلی و برنامه‌ریزی درست و مدون همه نهاد‌های دخیل و برای اصلاح این سیاست‌ها باید ملاحظات را کنار بگذاریم و وارد حیطه عمل شویم.

اتابکی در پایان اهم برنامه‌های دفاتر تسهیلگری اراک را در سال ۱۴۰۰ تشریح کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق از سوی مسئولان در این دو شهرستان مهم شد.

اعتیاد، اختلافات خانوادگی، طلاق، اشتغال زنان، مسائل روحی و روانی، سکون در محل‌های غیررسمی و حاشیه شهر‌ها و روش‌های غلط تربیتی از مهمترین آسیب‌های زنان و خانواده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.