باغ ویلاهای متخلف کرونایی در دزفول پلمب می شوند

سرپرست معاونت بهداشت علوم پزشکی دزفول گفت: باغ ویلا‌هایی که شیوه نامه های کرونایی را رعایت نکنند، پلمب می شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پورآیین سرپرست معاونت بهداشت علوم پزشکی دزفول با اشاره به وجود باغ ویلا‌های متعدد در این شهرستان گفت: مالکان باغ ویلا‌ها شیوه نامه‌های مقابله با کرونا را رعایت نمی‌کنند و ما مرتب در حال تعطیلی و پلمب باغ ویلا‌ها هستیم.
 

او با بیان اینکه برگزاری جشن‌ها و عروسی در این باغ ویلا‌ها کار بسیار خطرناکی است، افزود: مالکان باغ ویلا‌ها نباید نسبت به اجاره ملک خود برای برگزاری مراسم اقدام کنند و گردهمایی خانوادگی نیز در این اماکن نباید برگزار شود، اما همچنان گزارشاتی از برگزاری مراسم در باغ ویلا‌ها ارائه می‌شود که سریع برخورد قانونی با این موارد انجام می‌شود.

پور آیین اظهار داشت: مدتی است که این شهرستان در شرایط بحرانی قرار دارد و با توجه به بالا بودن سرعت انتقال و مرگ و میر کرونای انگلیسی، همه گروه‌های سنی در خطر ابتلا هستند.

 سرپرست معاونت بهداشت علوم پزشکی دزفول با اشاره به افزایش بیماریابی و موارد سرپایی مراجعه کنندگان تصریح کرد: میزان استفاده از ماسک بین مردم بسیار کاهش یافته است در حالی که باید میزان رعایت همه شاخص‌ها بیش از ۹۵ درصد باشد تا بیماری را کنترل کنیم و چاره‌ای جز رعایت نکات بهداشتی نداریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.