آغاز تست گیری سریع کرونا از کارمندان شادگان

 رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: به منظور تسریع در شناسایی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تست سریع کرونا از کارمندان ادارات این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد جلیلیان رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: ارتباط مردم با محیط‌های اداری و خصوصا بانک‌ها بسیار زیاد بوده که همین امر یکی از علل شیوع بیماری کرونا در این شهرستان است و  مرکز بهداشت برای کنترل بهتر این بیماری از تمامی کارکنان ادارات این شهرستان تست سریع کرونا می‌گیرد.

او افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت سلامت روحی و جسمی کارکنان ادارات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، امکان گرفتن تست کرونا برای کارکنان ادارات و بانک‌های شادگان فراهم شده است.

جلیلیان با اشاره به رایگان بودن تست سریع کرونا کارکنان ادارات شادگان ظهار داشت:  نتیجه تست کرونای برخی از کارمندان شاغل در ادارات این شهرستان  مثبت اعلام شده است.

رئیس مرکز بهداشت شادگان  با بیان اینکه تست‌گیری سریع در برخی ادارات شادگان انجام شد و این روند برای سایر ادارات نیز در حال انجام است، تصریح کرد: کارکنان و کارمندان در صورت داشتن علائم مشکوک مانند سردرد، عطسه، سرفه، تب، علائم گوارشی ابتدا باید به مراکز ویژه خدمات جامع سلامت مراجعه کنند و در این مراکز فرآیند غربالگری، انجام آزمایش و یا نیاز به بستری شدن در بیمارستان انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در ادارات  گفت: تمامی مدیران و کارفرمایان باید نسبت به غربالگری کارکنان خود در صورت داشتن علائم اولیه بیماری اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد خسروی
۱۳:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
بنطر من مرکز تست کرونا بصورت مجانی دایر فرمائید و تمام خانوارها را براساس حروف خانوادگی در سطح شهر اعلان بفرمائید تا همه انجام دهند ولی بشرطی که در این مدت ورودی شهر بشدت کنترل شود