گلایه سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای از کمبود اعتبارات

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از کمبود اعتبارات این فدراسیون با وجود این همه پیشینه گلایه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهر علی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در مجمع انتخابات هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر با انتقاد از کمبود اعتبارات این فدراسیون با وجود پیشینه آن بیان کرد: در زمینه  اعتبارات در تلاش هستیم که مسئولین وزارت ورزش و جوانان به این رشته که ریشه در فرهنگ و آداب و رسوم ملی ما دارد، نگاه ویژه داشته باشند.

او با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به توجه ویژه به ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و چوگان، گفت: این فدراسیون نیز به دنبال گسترش این رشته و ترویج فرهنگ پهلوانی در استان‌ها است.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از مقدمات تشکیل تعاونی ورزشکاران و مربیان این رشته خبر داد و عنوان کرد:  با تمامی هیات‌های استانی عضو این تعاونی خواهند شد و از تسهیلات این تعاونی بهره خواهندبرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی از دغدغه‌های هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نبود زیر ساخت مناسب برای این رشته بود اما با تلاش صورت گرفته و هماهنگی فدراسیون بهترین زورخانه کشور در ۷۵ روز در مرکز این استان ایجاد شد.

احمد بهروزیان فرد افزود: با توجه به استقبال خوب ورزشکاران شهرستان دشتستان ساخت سالن اختصاصی سال آینده در شهر برازجان مرکز این شهرستان آغاز می‌شود و در سایر شهرستان‌ها نیز به دنبال گسترش این رشته و زیر ساخت مناسب این رشته هستیم.

او ادامه داد: جذب حامی مالی و برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری برای گسترش این رشته در دستور کار هیات استان ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قرار گیرد.

در مجمع انتخابات هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان، محسن بحیرایی رئیس پیشین این هیات به مدت چهار سال دیگر در سمت خود باقی ماند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.