مشکلات و ناملایمات، صبر بانوی شیرازی را طاق کرد/خداحافظی اسکی باز شیرازی از دنیای حرفه ای

فروغ عباسی بدلیل ناملایمات، با انتشار بیانیه ای از تیم ملی اسکی بانوان خداحافظی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فروغ عباسی اسکی باز شیرازی که سابقه حضور در دو دوره بازی های المپیک زمستانی را در کارنامه دارد با انتشار مطلبی در فضای مجازی از تیم ملی اسکی آلپاین بانوان خداحافظی کرد تا پایان کار این ورزشکار پرمدال شیرازی از تیم ملی تلخ باشد.

عباسی در مطلب خود که در فضای مجازی با واکنش ورزشکاران و مربیان نیز همراه بود، گفت: نمی‌دانم جنس طلا و نقره مدال هایم واقعی است و وزنشان چند گرم است، چون تا به امروز تنها ارزش معنوی شان برایم مهم بوده؛ اما امروز که برای تمرینات تیم ملی باید روزانه چند صدهزار تومان بابت بلیط و پیست و ایاب و ذهاب از جیب خود بپردازم و برای تجهیزات امانی اسکی تیم ملی کشورم به فدراسیون اسکی چک بدهم و امروز که پس از دوره حضور در المپیک نه تنها اشتیاقی برای حضورم در تیم ملی نیست بلکه برای هزینه هایش باید دست و پا بزنم، ارزش و عیار مدال هایم برایم بیشتر مشخص شوند.

او ادامه داد: من فروغ عباسی متولد شهر شیراز کشور ایران، ورزشکار ورزشکار ورزشکار، پس از سال‌ها تمرین و افتخار آفرینی در بالاترین سطح آن هم برای کشورم، احساس ترس می‌کنم؛ ترس از اینکه اکنون که توانایی دارم و ابزار آفتخار آفرینی شان هستم، این سختی‌ها را می‌کشم وای بحال فردایی که نباشم.

فروغ عباسی اضافه کرد: پس با کمال ناراحتی در سن ۲۶ سالگی تلاش بی وقفه خود را در زمینه اسکی حرفه‌ای خاتمه می‌دهم و از تیم ملی خداحافظی خود را اعلام می‌کنم، اما همچنان در ورزش به کار خود ادامه می‌دهم باشد که برای افتخار آفرینی در ورودی هیچ مجموعه ورزشی گردن کج نکنم.

او گفت: شاید اگر شهر زادگاهم یا نام خانوادگیم چیز دیگری بود شرایط برایم متفاوت بود و نه تنها پشت در‌های بسته پیست‌های اسکی معطل نمی‌ماندم، بلکه افتخاراتم برای ثانیه‌ای در رسانه‌های کشورم منتشر می‌شد، اما شرمنده که از تغییر آن‌ها معذورم.

فروغ عباسی متولد ۲۴ شهریور ۱۳۷۲ در شیراز است و یکی از اعضای تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ و المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در رشتهٔ اسکی آلپاین و نخستین بانوی ایرانی که در دو دوره المپیک زمستانی شرکت کرده است.

عباسی در دوره بیست و دوم بازی‌های المپیک زمستانی در سوچی روسیه به عنوان چهل و هشتم دست یافت و در بیست و سومین دوره المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ یانگ کره جنوبی با زمان دو دقیقه و چهار ثانیه و شش صدم ثانیه به عنوان چهل و نهم دست یافت.

فروغ عباسی همچنین سابقه کسب مدال طلا، نقره و برنز کشوری در رقابت‌های اسکی آلپاین ایران و مسابقات بین المللی را نیز در کارنامه افتخارات خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار