جان باختن بیلیونر فرانسوی در سقوط بالگرد

یک بیلیونر و سیاستمدار فرانسوی در حادثه سقوط یک بالگرد جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «اولیویه داسو» سیاستمدار و بیلیونر فرانسوی امروز (یک‌شنبه) در حادثه سقوط هلی‌کوپتر جان باخت.

رسانه‌های فرانسوی در این باره گزارش دادند این سیاستمدار فرانسوی ۶۹ ساله عضوی از حزب «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه و عضو پارلمان این کشور نیز بود و در حادثه سقوط یک بالگرد در «کالوادوس» در شمال نورماندی، جان باخته است.

امانوئل مکرون در پیامی توییتری نسبت به درگذشت این سیاستمدار فرانسوی واکنش نشان داد و نوشت: «اولیویه داسو، فرانسه را دوست داشت و در تمام طول عمرش برای این کشور تلاش کرد. او می‌خواست تا به کشورش خدمت کند. ازدست‌دادن ناگهانی او غم بزرگی است. با خانواده او ابراز همدردی می‌کنم.»

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Austria
reza
۱۴:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
این هم کم شدن یکی از حامیان مالی یهودی صهیونیست از فرانسه و کارتل اقتصادی یهودی فعال در فرانسه.... ازکجا ؟ معلوم که مکرون با تکیه به سرمایه این کارتل یهودی دستور همکاری کارشناسان دانش هسته ای فرانسه را برای توسعه وتجهیز و تحکیم مرکز هسته ای دیمونای رژیم صهیونیستی اسرائیل در صحرای النقب فلسطین اشغالی را صادر نکرده باشد؟؟! امانوئل مکرون همزمان با این غلط فاحش از ایران خویشتنداری و عدم کاهش تعهدات برجامی را خواستار است رو که نیست سنگ پای قزوین است برای همین هم ابراز تاسف کرده نه؟! ......با اینکه رصدهای ماهواره ای صحت این همکاری فرانسه و رژیم صهیونیستی اسرائیل را هر لحظه مخابره میکنند و این فعالیت ها از چشم اروپائی ها و آمریکا هرگز پوشیده نیست و منکر این همکاری ها نیستند..... این در حالی است که رژیم صهیونیست اسرائیل 99عدد بمب هسته ای و اتمی میکروبی مرگبار دارد تازه این تعداد برطبق اذعان و اظهارات مقامات اسرائیل است و مقدار واقعی و موجودیت زرادخانه این رژیم چقدر است؟؟ فقط خداوند میداند و بس.....حالا جالب است تروئیکای اروپائی که فرانسه عضوی از آن است و آمریکا بطورمتفق شدیداً نگران ایران هستند و هیچگونه نگرانی در مورد زرادخانه رژیم صهیونیستی ندارند باز هم جالب تر اینکه اسرائیل حتی عضویت پادمانی سازمان بین المللی آژانس انرژی اتمی را هنوز نپذیرفته و این فعالیت های پنهان و مخرب را در منطقه غرب آسیا داردو به آنها ادامه میدهد و هر کجا که از ایران نام برده میشود این رژیم منحوس کودک کش صهیونیستی دادسخن علیه ایران میدهد و میتینگ برگزار کرده و مانند قاشق نشسته خودش را داخل و دخیل در تصمیم گیری های سازمان بین المللی آژانس انرژی اتمی میکند و خودش را مضحکه عام و خاص اندیشمندان جهانی در عرصه روابط بین الملل میکند............مانند کشف بزرگ مرکز هسته ای توقوزآباد که بعدها معلوم شد محل یک انبارمعمولی قدیمی بوده در قرچک ورامین و مردم عادی هر روز از کنار این انبار مخروبه در حال عبور و مرور هستند........
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
حالا هی بگین هلیکوپتر (بالگرد؟ چرخبال؟) شخصی میخوایم!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
الان اگر تو ایران بود این سلبریتی ها داد و بیدادشون شروع میشد که ای وای، این هلی کوپترها امن نیستند، واکسن هلی کوپتر بیارید!!!!!!
آخرین اخبار