رئیس پلیس راهور استان قم:

ممنوعیت تردد شبانه در قم همچنان ادامه دارد

سرهنگ صدفی گفت: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها در قم از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ غلامرضا صدفی ،رئیس پلیس راهور استان قم از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و تاکید کرد: محدودیت‌های کرونایی درخصوص تردد شبانه خودرو‌ها در استان همچنان پابرجاست.

او افزود: روز‌های پایانی سال را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه مردم این روز‌ها در حال تدارک برای ایام عید نوروز هستند.

صدفی ادامه داد: از مردم قم می‌خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان از تردد‌های غیرضروری پرهیز و برای سفر‌های نوروزی برنامه ریزی نکنند.

رئیس پلیس راهور استان قم عنوان کرد: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها در شهر‌ها از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح همچنان ادامه دارد و هم استانی‌ها در این ساعات در سطح شهر‌ها تردد نکنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس موظف به کنترل تردد‌ها است و در صورت مواجهه با تخلف  از این محدودیت ها  مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه برای خودرو‌های متخلف اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان قم در پایان گفت: با رانندگانی که اصرار به تخلف داشته باشند و با سهل انگاری خود موجب تهدید سلامت عمومی شوند با جدیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار