عرضه ۲ برابری مرغ در بازار‌های مازندران

۳۰۰ تن مرغ گرم روزانه در مازندران توزیع می‌شود که دو برابر مصرف روزانه استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: توزیع روزانه ۳۰۰تن مرغ گرم با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار برای عمده فروشی‌ها ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان و برای خرده فروشی‌ها حداکثر ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان آغاز شده است.

او با بیان اینکه این مرغ‌ها با همان نرخ مصوب در بازار و فروشگاه‌ها ۲۲ شهرستان استان توزیع خواهند شد، افزود: مصرف روزانه مرغ در مازندران ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن است که با توجه به در پیش بودن عید و برای تعادل بازار روزانه حداقل ۳۰۰ تن مرغ وارد بازار خواهد شد.

خیریانپور افزود: به اداره کل جهاد کشاورزی، کشتارگاه‌ها و اتحادیه مرغداران استان ماموریت داده شد روزانه حداقل ۳۰۰ تن مرغ گرم را تامین و وارد بازار کنند به همین دلیل پیش بینی می‌شود در صورت نیاز بازار مشکلی برای تامین بیشتر مرغ نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام نیز ۱۴ هزار تومان و برای خرده فروشی ۱۵ هزارتومان در بازار توزیع خواهد شد.

او افزود: مرغ فقط با یک نرخ مصوب باید عرضه شود و بازرسان صمت، تعزیرات حکومتی و فرمانداران با مصادیق تخلف به صورت جدی و بدون اغماض برخورد کنند.

خیریانپور گفت: هرگونه خروج مرغ از مازندران باید با مجوز دامپزشکی انجام شود و نیروی انتظامی با خودرو‌هایی که مجوز حمل مرغ ندارند برخورد قانونی و قاطع کند.

انتهای پیام /ک

برچسب ها: قیمت مرغ ، مرغ منجمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار