نورپردازی‌های چشم نواز سطح شهر به مناسبت سال جدید

شهرداری کرمانشاه به مناسب سال جدید نورپردازی‌های چشم نواز و متفاوتی را در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار داده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عیسائیان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و انجام نشدن سفر‌های نوروزی سعی کرده ایم امسال فضای شهر کرمانشاه را با نور پردازی و المان‌های زیبا برای مردم چشم نواز کنیم تا خستگی و کدورت‌های یکسال گذشته کم رنگ‌تر شود.

او گفت : زیباسازی و نورپردازی در مناطق ۸ گانه شهر کرمانشاه انجام می‌شود تا مردم همه مناطق از زیباسازی فضای شهری بهره‌مند شوند.

او با بیان اینکه برای ساخت المان‌های شهری از نظرات هنرمندان و اساتید دانشگاه‌ها استفاده شده، افزود: امسال در کمیسیون زیباسازی شهرداری نوع المان ها، مناطق تولید و ساخت المان‌ها بررسی و مصوب شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: در این رابطه کار نور پردازی از میدان آزادی تا مدرس به اتمام رسیده، از چهار راه مدرس تا میدان غدیر نیز نور پردازی در مراحل پایانی قرار دارد و نور پردازی چهار راه مدرس تا چهار راه جوانشیر نیز در دست اقدام است.

عیسائیان با اشاره به اینکه در کوه ضلع شرقی پارک شیرین نیز نورپردازی انجام شده است، ادامه داد: در ضلع شرقی و غربی اداره منابع طبیعی هم منظره زیبایی از نور پردازی‌های متفاوت ایجاد می‌شود.

او گفت: کوه بالا دست پارک کوهستان نورپردازی شده و المان حروف طاقبستان نیز با نور پردازی در بالای ابشار جلوه زیبایی به این مکان می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه به برپایی دو سفره هفت سین در پارک شبدیز و لب آب شهر کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: عملیات زیبا سازی شهر کرمانشاه تا ۲۸ اسفند در همه مناطق تکمیل می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار