محمودزاده: فیفا رای کمیته تعیین وضعیت درباره پرسپولیس را قبول دارد

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در ارتباط با پنجر نقل و انتقالاتی باشگاه‌های فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در ارتباط با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مسیر اداری قرارداد‌ها و پرداخت مطالبات اشخاص، حقیقی و حقوقی زیر نظر کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قرار دارد، در نتیجه جزییات پرونده‌های انضباطی در اختیار سازمان لیگ نیست. موضوع بسته بودن پنجره‌های نقل و انتقالاتی تنها مربوط به باشگاه پرسپولیس نیست و خیلی از تیم‌های ما در لیگ برتر درگیر این موضوع هستند.

محمودزاده ادامه داد: باشگاه پرسپولیس در بحث بین المللی توانست پنجره نقل و انتقالاتی خود را رفع تعلیق کند. در بخش ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس در بخش داخلی ما منتظر دستور فدراسیون فوتبال بودیم. این موضوع بعد از بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان انجام شد و توانستیم.

محمود زاده درباره چگونگی باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان لیگ اجرا کننده آرای کمیته تعیین وضعیت است. تضمینی به صورت مکاتبه‌ای از سوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است که همین مکاتبه کتبی ملاکی حقوقی برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس است.

محمود زاده درباره احتمال شکایت از باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال یکی از کمیته‌هایی است که از طرف فیفا مورد تایید است و رای این کمیته مورد پذیرش نهاد‌های حقوقی بالادستی است چرا که فیفا این کمیته را قبول دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار