ادعای آمار مصرف مرغ جهادکشاورزی البرز رنگ می‌بازد؟

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز آمار جهاد کشاورزی مبنی بر نیاز روزانه البرز به مرغ را رد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، روز گذشته معاون جهاد کشاورزی البرز نیاز روزانه این استان به مرغ گرم را صد و سی تن اعلام کرد درحالی که در روزهای گذشته رقم بالاتری عنوان شده بود.

تقی زاده، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز در این باره با بیان این که بیست درصد از نیاز بازار توسط مرغ های قطعه قطعه شده تامین می شود، گفت: روزانه صد و ده تا صد و بیست تن مرغ با نرخ دولتی در البرز توزیع می شود و نیاز مرغ گوشتی در این استان صد و ده تا صد و سی تن در روز است.


بیشتر بخوانید


حصاری، رئیس اتاق اصناف مرکز البرز البرز در این باره گفت: روزانه نیاز البرز به مرغ دویست تا دویست و پنجاه تن است اما روزانه صد و بیست تا صد و سی تن از نیاز ما تامین می شود.

او افزود: براساس جلسه ای که با معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز داشتیم مقرر شد که مرغ گرم با نرخ دولتی در تمام مرغ فروشی های استان توزیع شود تا از تجمع شهروندان برای خرید آن جلوگیری کنیم.

حصاری با بیان این که سرانه مصرف مرغ برای هرنفر صد و بیست و سه کیلوگرم مرغ در سال است، گفت: توصیه می کنم که شهروندان نگران تامین مرغ نباشند و بیشتر از نیازشان خرید نکنند.

او با بیان این که توزیع روغن، برنج و مرغ درسطح گسترده ای درحال انجام است، افزود: برنج تایلندی به صورت تنظیم بازاری توزیع می شود و روغن تنظیم بازاری ما نیز از نوع مایع است.

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: سهمیه مناسبی از روغن مایع و جامد برای مصارف خانگی و صنعتی به البرز اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.