بارش های پراکنده و وزش باد شدید در زنجان

کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: طی ساعات بعد از ظهر امروز وزش باد شدید و بارش‌های پراکنده باران مناطق مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سلطانی کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: طی ساعات بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابر و بارش های پراکنده در مناطق مختلف این استان خواهیم بود.

او سرعت وزش باد در استان زنجان را ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی کرد و افزود: فردا سه شنبه بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد.

سلطانی ادامه داد: پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه نیز با نفوذ سامانه بارشی به منطقه، بارش باران به صورت رگبار و همراه با رعد و برق خواهد بود و این وضعیت جوی تا روز جمعه این هفته ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه روز پنجشنبه وزش باد نسبتا شدید نیز برای استان پیش بینی می‌شود ادامه داد: روز جمعه با نفوذ توده هوای سرد به منطقه دمای هوای این استان با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای مواجه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه با سردتر شدن هوا، بارش‌ها می‌تواند در مناطق سردسیر و کوهستانی و همچنین ارتفاعات به شکل برف باشد، افزود: هوای سرد تا روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.