بسته اخبار حوادث امروز ۱۸ اسفند ماه ۹۹؛

یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی اردبیل – سرچم/ کشف کامیون قاچاق ۱۰ میلیاردی در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی اردبیل – سرچم

صبح امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با وانت نیسان در جاده اردبیل - سرچم موجب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۶ نفر دیگر شد.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: این تصادف صبح امروز در جاده سرچم، نرسیده به تونل اول، بالاتر از سه‌راهی جدید خلخال روی داده و در جریان آن راننده نیسان در دم جان باخته و ۶ نفر از مسافران اتوبوس دچار مصدومیت شده‌اند.

این مرکز افزود: پنج نفر از مصدومان این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال اعزام شده و برای یک نفر که دچار جراحات جزیی شده بود درمان بصورت سرپایی انجام شد.

کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

کشف کامیون قاچاق ۱۰ میلیاردی در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف کامیون قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل، گزارش‌هایی مبنی بر وجود یک دستگاه کامیون قاچاق در میدان آزادگان شهر اردبیل، پشت میدان تره بار دریافت کردند.

او افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی قضائی، در قالب اکیپ عملیاتی به محل اعزام و یک دستگاه کامیون از نوع میکسر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به همکاری اطلاعاتی مرزبانان اردبیل در این عملیات گفت: ارزش کامیون قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال است.

سردار حسینی به دستگیری یک متهم در این رابطه اشاره و تصریح کرد: کامیون قاچاق کشف شده با هماهنگی قضائی تحویل یک شرکت در اردبیل گردید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.