کاهش ۸۰ درصدی تردد مسافران ایرانی به کشور عراق

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا با کاهش ۸۰ درصدی تردد مسافران ایرانی به کشور عراق مواجه بودیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۱۰ ماه اول امسال بیش از ۳۲ هزار ۸۹۱ تن کالا از پایانه مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین به کشور عراق صادر شده، که نسبت به پارسال در همین بازده زمانی ۱۱۳ درصد افزایش داشته است.

او گفت : در این مدت بیش از ۳۴۰ هزار تن کالا با حمل یک‌سره، از این پایانه مرزی عبور کرده و نسبت به سال ۹۸ رشدی چهار برابری داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، میزان تردد خودرو‌های خروجی از پایانه مرزی پرویزخان در ۱۰ ماهه اول امسال را ۲هزار و ۹۵۶ دستگاه اعلام کرد و افزود: این موضوع با افزایش ۲ برابری نسبت به پارسال روبرو بوده است، ۱۵هزار و ۸۷۰ دستگاه نیز با حمل یکسره بار، از پایانه مرزی پرویزخان عبور کرده‌اند.

کرمی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، امسال با کاهش ۸۰ درصدی تردد مسافران ایرانی به کشور عراق مواجه بودیم که در ۱۰ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۵۰۶ نفر مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد داشته‌اند و تردد اتباع خارجی نیز با کاهش ۹۵ درصدی به ۶ هزار و ۱۳۵ نفر رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار