نشست نمایندگان احزاب سیستان و بلوچستان با استاندار

نشست هم اندیشی احزاب، تشکل‌ها و فعالان سیاسی سیستان و بلوچستان در استانداری این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، فعالان اجتماعی و احزاب سیاسی درمورد مسایل روز استان گفتگو کردند.

موهبتی استاندار در این نشست، با اشاره به حضور گسترده فعالان سیاسی و اجتماعی در این هم اندیشی گفت: ۲۱ نفر دیدگا‌ها و نظراتشان را در خصوص موضوعات استانی و چگونگی مشارکت گسترده همگانی در انتخابات پیش رو بیان کردند.

موهبتی با اشاره به اینکه نقش آفرینی مردم به ویژه نخبگان می‌تواند شرایط مطلوب را رقم بزند، افزود: هر شخصی که در خود توانمندی لازم را می‌بیند باید در انتخابات اعلام حضور کند و نامزد شود.

موهبتی گفت: در استان نزدیک به ۴۵ حزب مشغول فعالیت هستند که ۱۹ حزب از این شمار اصلاح طلب، ۱۹ حزب هم با گرایش اصول گرا و ۷ حزب هم به عنوان احزاب مستقل مشغول فعالیت هستند.

اوبا اشاره به اینکه، این احزاب در جذب مشارکت مردمی برای انتخابات می‌توانند تاثیر گذار باشند، تاکید کرد: مهمترین امر، مشارکت همگان در انتخابات است.

استاندار همچنین گفت: حادثه سراوان از دیگر مباحث مطرح شده در این هم اندیشی بود که لازم است این حادثه حتما ریشه یابی و با خاطیان برخورد شود.

موهبتی تصریح کرد: سوخت بری شغل نیست و حتما باید اشتغال پایدار برای مردم ایجاد شود تا معیشت مردم دچار آسیب نشود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.