ابتلای ۶۰ نفر از پرسنل اورژانس اهواز به بیماری کرونا

 رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز با اشاره به ابتلای ۶۰نفر از پرسنل این مرکز به بیماری کرونا گفت: بیش از ۲۶۰ نفر در مرکز اورژانس اهواز فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور پورحسین زاده رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز با اشاره به ابتلای ۶۰ از پرسنل این مرکز به بیماری کرونا گفت:  این تعداد ابتلا در همکاران ما در فاصله ۲۰ بهمن تا ۱۶ اسفندماه امسال ثبت شده که دراین مدت ۳۴ بار اعزام اتوبوس آمبولانس داشتیم و همکاران ما ۴۰۰ بیمار را از بیمارستان رازی به دیگر بیمارستان‌ها جابه جا کردند.

او با بیان اینکه در این مدت حدود یک هزار تماس با مرکز اورژانس اهواز انجام شد که برای انتقال بیماران به مراکز درمانی آمبولانس اعزام کردیم، افزود: بیش از ۲۶۰ نفر در مرکز اورژانس اهواز فعالیت می کنند که  در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی بوده و در معرض خطر هستند با این وجود بلافاصله در محل حاضر شده و به بیماران خدمت رسانی می‌کنند.

پور حسین زاده اظهار داشت: نیرو‌های ما پای به پای پرستاران و پزشکان شبانه روز در حال فعالیت هستند و به بیماران کرونایی و غیرکرونایی خدمت می‌کنند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز با اشاره به تزریق  اولین سری واکسن کرونا به پرسنل اورژانس تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده، امروز ۵۰ دوز واکسن کرونا به نیرو‌های اورژانس تزریق شد و قرار است در نوبت بعدی که ابتدای هفته آینده می‌باشد ۵۰ دوز دیگر به پرسنل اورزانس اختصاص داده شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: همشهریان عزیز می‌توانند برای انتقال بیماران کرونایی با شماره گیری ۱۱۵ از خدمات مرکز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.