در ۲۴ ساعت اخیر:

یک نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان جان باخت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد طاهری, سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متاسفانه با فوت یک نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای همه گیری تاکنون به یک هزار و ۵۴۰ نفر رسید.

او افزود: همچنین با شناسایی ۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۵۵۴ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۳ مورد بود که از این تعداد ۵۰ نفر در بخش عادی بستری شدند.

طاهری بیان کرد: همچنین در حال حاضر ۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۱، بهار ۶۲۲، تویسرکان ۶۷۰، رزن ۴۵۷، درگزین ۱۹۹، فامنین ۱۸۴ و کبودراهنگ ۶۷۳ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین یک هزار و ۹۲۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۶۹ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۹۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.