کدخدایی:

بودجه ۱۴۰۰ در جلسات فوق العاده شورای نگهبان بررسی می‌شود/ پایان بررسی جزییات بودجه ۱۴۰۰ تا ۲ روز آینده

سخنگوی شورای نگهبان گفت: امیدواریم در یکی دو روز آینده بررسی بودجه سال آینده به پایان برسد و نتیجه را به مجلس اعلام کنیم.

به گزارش حوزه مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی با موضوع ایرادات فراوان این شورا به بودجه ۱۴۰۰؛ با بیان اینکه این ایراد‌ها مانند همیشه و همه ساله و مشابه است، اظهار کرد: شورای نگهبان از هفته گذشته که مجلس بررسی جزئیات بودجه را در دست داشت؛ به شکل غیر رسمی برخی از تبصره‌ها را دریافت کرد و آن را مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ایراد‌های این شورا به بودجه سال آینده کشور؛ مشابه سال‌های گذشته است و با اصلاحاتی از سوی مجلس مرتفع می‌شود.

وی افزود: از روز گذشته با ارسال بودجه از سوی قوه مقننه؛ شورای نگهبان در سه نوبت کاری جزئیات بودجه را مورد بررسی قرار داده و امروز و فردا نیز این جلسات فوق العاده ادامه دارد، امیدواریم در یکی دو روز آینده بررسی بودجه سال آینده به پایان برسد و نتیجه را به مجلس شورای اسلامی اعلام کنیم.

کدخدایی گفت: جلسه‌ای با حضور برخی از حقوقدانان و نمایندگان مجلس تشکیل و نظرات ما به شکل شفاف به اعضای کمیسیون تلفیق تبیین شد؛ فکر می‌کنم این نشست به رفع ایرادات بودجه سال آینده کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۲۳:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
چی به مردم میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
تاجایی که من میدونم اعضای این شورا 6حقوقدان و 6فقیه هستند و عملا در زمینه اقتصادی تخصصی ندارند پس چطور میتونند روی بودجه نظر بدهند؟
البته میدونم که در حد پایه و مقدماتی با اقتصاد آشنایی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
در مجلس همسان‌سازی شاغلین وزارت علوم با بهداشت ناقص اجرا شد و با آدرس غلطی که نماینده دولت داد فقط اعضای هیات علمی همسان‌سازی شدن و کارکنان با کارکنان وزارت بهداشت به دلیل آدرس غلط وزارت علوم و دولت مصوب نشد. خواهشاً از حق کارکنان دفاع فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
بررسی؟بابا شما که سوادش رو ندارین مروم رو هم.سر کار نزارین تهش چیزی به نفع مردم که در نمیاد جز تورم و گرونی شماها با افزایش حقوقهای مسئولین و درآمدهاشون تورم درست نمیکنه ولی کارگر با دریافتی پائین تورم زاست شما جواب خدارو چی میخواین بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
اگر یارانه ها و حقوق ها و بودجه متناسب بهتر از نامردی تحریم ها زیاد نشود برای هر بخش مرتبط که کوتاهی میکند 15 سال یا به اندازه سال های ضرر بازداشت صادر می‌شود. چون نوعی فعالیت مجرمانه است یا کوتاهی عمدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
شایسته است بودجه 15 برابر بیشتر بشود تا بودجه اسلامی نامیده شود. یک نکته واضحی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام. خواهش میکنم همان طوریکه جناب آقای دکتر نوبخت دستور داده بودی که هرچه شاغلین میگیرند بازنشستگان هم باید بگیرند پس چرا وام ضروری را شاغلین هر دوسال یک.بار میگیرند ولی بازنشستگان بانک این تسهیلات وام ضروری را نمی گیرند لطفا پیگیری کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سید مرتضی موسوی
۱۷:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
امیدوارم شورای نگهبان به فکر معلولین بخصوص خانواده های آنها باشد نمایندگان مجلس به جای اینکه معیشت معلولان را ویژه در نظر بگیرند بازنشستگان و فرهنگیان کارمندان را در اولویت قرار دادند، این خجالت آور است خانواده های معلولین شدید و خیلی شدیدفاقددرامد با ماهی 530هزار تومان زندگی می کنند این ننگ است برای دولت و مجلسی که شعارش حمایت از محرومان است
آخرین اخبار