۵ فروشگاه زنجیره‌ای در نهاوند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت:پنج فروشگاه زنجیره‌ای در نهاوند به علت گران فروشی مرغ و فروش اجباری کالا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،نقی کاکاوند,رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با بیان اینکه پنج فروشگاه زنجیره‌ای در نهاوند برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند اظهار کرد: یکی از این فروشگاه‌ها اقدام به فروش اجباری کالا کرده بود و چهار فروشگاه دیگر نیز به دلیل گران فروشی مرغ معرفی شدند.

او با بیان اینکه طرح بازرسی و تشدید نظارت بر بازار با همکاری ادارات ذیربط به صورت روزانه انجام می‌شود گفت: بازرسان ما در گشت‌های نظارتی خود از تمام فروشگاه‌های سطح شهر بازدید و قیمت‌ها را کنترل می‌کنند که تاکنون چندین مورد از واحد‌ها به علت تخلف به تعزیرات معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در این شهرستان به ازاء هر کیلو ۲۵ هزار تومان است که نرخ آن به صورت روزانه تعیین شده و در صورت تخلف با گرانفروشان برخورد خواهد شد.

کاکاوند با بیان اینکه روزانه در نهاوند ۱۰ تا ۱۲ تن مرغ کشتار روز وارد شهرستان شده و به مصرف می‌رسد افزود: با توجه به اینکه کشتارگاه مرغ در این شهرستان تعطیل است لذا مرغداری‌های نهاوند مرغ خود را به امور دام استان تحویل می‌دهند و آن‌ها نیز مطابق با سهمیه شهرستان مرغ کشتار روز را به نهاوند ارسال می‌کنند.

او با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی ۱۲۷ هزار تومان و گوشت گاو نیز ۱۱۰ هزار تومان است گفت: قیمت گوشت به صورت هفتگی تعیین و در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد که رعایت قیمت مصوب از سوی قصابان الزامی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند در پایان گفت: گوشت گوسفند مورد نیاز شهرستان از کشتارگاه نهاوند تامین می‌شود، اما گوشت گاو از اراک و یا سایر استان‌ها تامین و به شهرستان وارد می‌شود.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.