میزبان در خانه مهمان سوم شد/هاکی کاران کرمانشاه مقام سوم کشوری را کسب کردند

رئیس هیأت هاکی استان کرمانشاه گفت : هاکی کاران شهرداری استان کرمانشاه مقام سوم مسابقات لیگ برتر کشور را کسب کردند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جواد رضایی‌تبار رئیس هیأت هاکی استان کرمانشاه گفت : مسابقات لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس یادواره سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی با حضور ۹ استان از سراسر کشور با میانگین سنی ۲۰ سال از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ اسفند امسال در استان تهران برگزار شد.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر هاکی با حضور استان‌های کرمانشاه، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، مازندران، ایلام، خرم آباد، گیلان و همدان در دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

رئیس هیأت هاکی استان کرمانشاه ادامه داد: هم‌اکنون با مجوز ستاد کرونا تمرینات را در سالن و چمن مجموعه ورزشی شهید جمال میرزاده واقع در کارمندان ادامه می‌دهیم و سعی در توسعه این ورزش جذاب داریم.

هاکی در سه شهرستان کرمانشاه جا گرفته است

مسعود بهلولی سرمربی تیم شهرداری کرمانشاه گفت : این رقابت‌ها طی چهار روز برگزار شد.

او با اشاره به دوازده دوره حضور کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر هاکی، گفت: امسال بنا داشتیم برای حضور در این رقابت‌ها از پتانسیل‌های جوان استفاده کنیم که خوشبختانه خوب هم نتیجه دادند.

او گفت: درحال حاضر این رشته تنها در سه شهرستان کرمانشاه، دالاهو و سرپلذهاب برگزار شده و برنامه داریم تا اواخر تابستان سال ۱۴۰۰ هاکی را در شش شهرستان دیگر راه اندازی کنیم.

بهلولی افزود: رقابت‌های لیگ برتر هاکی که با حضور هشت تیم در تهران برگزار شد، تیم ایلام قهرمان شد و تیم‌های گلستان و کرمانشاه در رده‌های بعدی قرار گرفتند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار