لزوم توجه ویژه به بخش بهداشت و درمان اندیمشک

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: اندیمشک به دلیل جمعیت بالا و موقعیت خاص جغرافیایی نیازمند توجه ویژه در بخش بهداشت و درمان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جمعیت بالا و موقعیت خاص جغرافیایی اندیمشک که در نقطه اتصال ۳ استان قرار داشته و در طول سال مسیر عبور مسافران، زائران و عبور مرور وسایل نقلیه مختلف است به همین منظور خواستار توجه هر چه بیشتر و تامین نیاز‌های بهداشت و درمان این شهرستان شدند.

او افزود: پیش از این نیز جلسات مختلفی با مسئولان مختلف کشوری و استانی به منظور پیگیری تسریع در اجرای پروژه‌ها و تامین نیاز‌های اندیمشک در حوزه بهداشت و درمان برگزار گردیده تا هرچه سریع‌تر مردم بخش‌های مختلف این شهرستان از امکانات بهداشت و درمان برخوردار شوند.

حسنوند ادامه داد: پروژه‌های مختلف از جمله تسریع در ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی حضرت زهرا (س)، تسریع در اجرا و بهره برداری از بیمارستان امام رضا (ع) بخش الوار تا پیش از سال جدید، تخصیص ۵ دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان، تحویل دستگاه MRI جهت راه اندازی این بخش، پروژه مرکز جامع چشم پزشکی و چندین مورد دیگر بررسی و پیگیری شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.