تجلیل از فعالان حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان آوج

باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مراسم تجلیل از فعالان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان آوج در خانه فرهنگ آبگرم برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم تجلیل از فعالان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان آوج در خانه فرهنگ آبگرم که با حضور نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج در خانه فرهنگ آبگرم برگزار شد، گفت: ما نگاهمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نگاه عدالت محور است یعنی نگاهمان تنها به شهر قزوین نیست و امیدواریم که بتوانیم در همه شهرستانها، بخش‌ها و روستا‌ها فعالیت‌های فرهنگی را توسعه دهیم.

اسماعیلی افزود: با توجه به اینکه شهرستان آوج محوریت روستایی داشته و روستا‌های بسیار متعدد و آبادی دارد امیدواریم با کمک فرماندار این شهرستان بتوانیم در سال ۱۴۰۰ یک برنامه خوبی برای روستا‌ها داشته باشیم و ظرفیت‌ها و جاذبه‌های فرهنگی این منطقه و شهرستان و به ویژه روستا‌های آن را معرفی کنیم.

او گفت: ما دو طرح بسیار بزرگ داریم؛ یک طرح ملی روستا‌های دوستدار کتاب و دیگری طرح روستای قرآنی کشور که در حال برگزاری است و شهرستان آوج می‌تواند به عنوان یک پایلوت و یک محوریتی برای بحث توسعه کتاب و کتابخوانی و همچنین روستا‌هایی که در حوزه فعالیت‌های قرآنی فعالیت می‌کنند باشد.

در ادامه اسماعیلی با اشاره به بحث کمبود زیرساخت‌های فرهنگی در مناطقی همچون شهرستان آوج گفت: این مسئله یک خلاء بسیار بزرگ است و همه باید دست به دست هم داده و برای رفع آن کمک کنیم تا بتوانیم کلنگ احداث یک فضای فرهنگی را در آوج بر زمین بزنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های دقیق و جامع سعی کنید حتماً از ظرفیت موجود در خانه فرهنگ آبگرم نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار