کاهش سن فوتی‌های کرونایی در آمل

فرماندار آمل از کاهش سن فوتی‌های کرونایی در این شهرستان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شریعت فرماندار آمل با بیان اینکه  تعداد فوتی‌های کرونایی در این شهرستان متغییر است،گفت: آنچه نگران کننده است کاهش سن فوتی هاست که گاهی به زیر ۲۰ سال می‌رسد.

او درباره وضعیت کرونایی شهرستان، افزود: وضعیت پایدار متوسطی داریم، یعنی شرایط ما نسبت به گذشته بهتر شده اما بسیار نگرانیم که وارد موج چهارم شویم.

پای کرونای انگلیسی به آمل باز نشد

شریعت فرماندار آمل با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون در آمل کرونای انگلیسی نداشتیم، گفت: تمامی بیمارستان‌ها شهرستان آمادگی مواجهه و مقابله با این ویروس را دارند.

او با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونایی انگلیسی در کشور، افزود: با شیوع ویروس کرونای انگلیسی در کشور اگر نتوانیم این زنجیره را قطع کنیم، این نگرانی وجود دارد که وارد یک پیک بسیار خطرناک و وحشتناک شویم، به همین دلیل باید حتما شیوه نامه‌ها را رعایت کنیم.

او تعداد بیماران بستری کرونا در شهرستان را ۱۲۳ نفر خواند و گفت: ۱۰۳ بیمار آملی هستند و بجز بیمارستان ۱۷ شهریور، بقیه بیمارستان‌ها بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند.

شریعت با بیان محدودیت‌های سفر‌های نوروزی، افزود: قرار شده که ستاد ملی کرونا بر اساس رنگ بندی شهرستان‌ها و استان‌ها تا ۲۵ اسفند محدودیت‌ها را اعلام کنند و بر همان اساس رنگ بندی مشخص خواهد شد، ما مسافر هارا یا می پذیریم و یا خیر، در حال حاضر نارانجی هستیم و این شهرستان مسافر نمی‌پذیرد.

۴۰ هزار جریمه کرونایی در آمل

فرماندار آمل جریمه کرونایی بیش از چهل هزار خودرو ر آمل خبر داد و گفت: وقتی کسی مراعات نکند جریمه می‌شود و این جریمه‌ها دو علت خواهد داشت، کسانی که بازدارندگی می‌کنند یا مبلغ جریمه برایشان مهم نیست و بی اعتنا هستند.

او با بیان اینکه شهرستان آمل در شرایط جغرافیایی خاصی قرار دارد،افزود:این شهرستان توریست پذیر و نقطه اتصال پایتخت بوده و جمعیت کارگری بیش از هفتاد هزار نفر در شهرستان و حداقل پنج شهرک اقتصادی مهم این شهرستان را ویژه کرده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۰:۳۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
تا این ویروس مارو نکشه ولکن نیست
آخرین اخبار