باشگاه خبرنگاران جوان برگزار می‌‎کند؛

مناظره درباره اختلاف طب سنتی و طب مدرن؛ از درمان کرونا تا پیشگیری از بیماری‌ها

مناظره‌ای پیرامون اختلاف طب سنتی و طب مدرن و بحث هایی درباره درمان کرونا و پیشگیری از بیماری‌ها، امروز ۱۹ اسفند ماه ۹۹ در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مناظره‌ای پیرامون «اختلاف طب سنتی و طب مدرن؛ از درمان کرونا تا پیشگیری از بیماری‌ها» در محل باشگاه خبرنگاران جوان برگزار می شود.

این مناظره با حضور امیر صدری پزشک عمومی و روزنامه نگار مخالف طب سنتی و محمودرضا فقیهی عضو هیات علمی دانشکده طب سنتی بهشتی موافق طب سنتی در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار می‌شود.

شما می توانید امروز سه شنبه نوزدهم اسفند ماه جاری راس ساعت ۱۲:۳۰ این مناظره را به صورت زنده از سایت و اینستاگرام باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی YJC.IR مشاهده کنید؛ همچنین سوالات و نقطه نظرات خود را درباره موضوع  در قسمت نظرات این خبر با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

برچسب ها: طب سنتی ، طب ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۰۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
باسلام هرجا که جلو درامد مالی بعضی ها گرفته بشه در هر زمینه ای مخالفت ها و تخریب ها شروع میشود در طب سنتی واسلامی هم مشکل منفعت دیگران هست نه جون دیگران.واگرنه داروی امام کاظم ع که بسیار مجرب هست با ان مخالفت نمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
با توجه به تجربه شخصی خودم و خانواده ی خودم و چندین خانوار دیگه که به کرونا مبتلا شدیم، استفاده از داروی امام کاظم علیه السلام برای درمان، بسیااااااااار مؤثر بود !!!
استفاده از ؛ زنجبیل ، دارچین ، سیر، پیاز، پیازچه، فلفل سیاه و قرمز ، آویشن، عسل هم برای درمان خیلی مؤثر بودند و طول درمان بیماری را بسیار کاهش دادند !!!
از مصرف ؛ ترشیجات، لبنیات، چربی ها ، سرخکردنی ها، تخم مرغ هم در این دوره پرهیز کردیم. !!!
این پیام را جهت سلامتی دیگران و به منظور بهبود وضع بیماران کرونایی ، بفرستین.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
بله.ما هم با استفاده از داروی امام کاظم (ع) و دمنوش های گیاهی توانستیم کرونا رو شکست بدهیم.و بدون هیچ استفاده ای از داروهای شیمیایی بهبود پیدا کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۵:۲۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
به نظر من کشته شدن این همه انسان در ناکارامدی سیستم درمانی است. شواهد بسیاری در جامعه وجود دارد که افرادی بسیاری با طب سنتی معالجه شده اند. و آن هم بسیار ارزان. چرا وزارت بهداشت مخالف طب سنتی است.
آخرین اخبار