پولی شدن واکسیناسیون پزشکان صحت دارد؟

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی درباره خبر‌های منتشر شده پیرامون دریافت هزینه از پزشکان برای واکسیناسیون کرونا توضیحاتی داد.

حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال دریافت هزینه از پزشکان برای واکسیناسیون آن‌ها در برابر کرونا، اظهار کرد: ما یک فراخوان ثبت نام واکسن کرونا برای پزشکان گذاشته ایم که بتوانند پس از ثبت نام در سایت واکسن کرونا دریافت کنند، در حقیقت هدفمان این است که بدانیم چه تعدادی از پزشکان داوطلب دریافت واکسن هستند و معنای این فراخوان آن است که زدن واکسن کرونا در مرحله اول اجباری نخواهد بود.

او گفت: پس از پایان مرحله ثبت نام ما نظرسنجی می‌کنیم که کدام پزشکان به طور قطع داوطلب دریافت واکسن هستند، زیرا ممکن است به دلایلی شرایط فراهم کردن واکسن وجود نداشته باشد، به همین منظور باید بدانیم کدام پزشکان با هزینه کردن راضی به دریافت واکسن هستند.

کرمانپور ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که برای تامین واکسن کرونا وجود دارد برخی از پزشکان از سازمان نظام پزشکی درخواست کرده اند که با هزینه خودشان برای آن‌ها واکسن تهیه شود.

او یادآوری کرد: این موضوع که قرار است سازمان پزشکی به اجبار هزینه ای برای واکسیناسیون پزشکان دریافت کند شایعه‌ای بیش نیست و آن را تکذیب می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
دولت موظف است و باید

پزشکان ، پرستاران و تمام کادر درمان حتی دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی که در بیمارستان مشغول فراگیری هستند را بدون گرفتن یک ریال واکسینه کند.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
خوب اینکه فقط در صورت دریافت وجه امکان تزریق واکسن هست چه معنی می ده؟ این یعنی که اگه واکسن می خوای پول بده. با این آمار مرگ و میر واکسن کرونا که دل به خواه نیست. مگه چاره دیگه ای هم هست. نمردیم معنی اجبار هم فهمیدیم
آخرین اخبار