فراهم شدن زمینه برگزاری انتخابات در مهریز

رئیس ستادانتخابات مهریز گفت: زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در مهریز فراهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، زارع زاده، رئیس ستاد انتخابات مهریز در نشست ستاد انتخابات شهرستان گفت: زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی بر اساس مقررات و همراهی مردم و مسئولان در این شهرستان فراهم است.

او افزود: تمامی مراحل برگزاری انتخابات با شکوه سال ۱۴۰۰ بر اساس مقررات و رعایت دقیق وظایف محوله از سوی بخش‌های اجرایی مختلف پیگیری می‌شود.

زارع زاده اظهار داشت: تا کنون رزمایش انتخابات در چند مرحله برای آمادگی کار ثبت نام نامزد‌ها در منطقه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: عوامل مختلف با حضور موثر در رزمایش‌ها، آمادگی کامل خود را برای انجام وظایف و برگزاری انتخابات نشان دادند.

او اظهار داشت: با اقداماتی که تا کنون بر اساس روزشمار انتخابات و وظایف تعریف شده در شهرستان صورت گرفت، مشکلی برای انجام رخداد پیش رو نیست و نامزد‌ها برای ثبت نام می‌توانند طبق مقررات اقدام کنند.

رئیس ستادانتخابات مهریز ادامه داد: برنامه‌های اجرایی و آموزشی عوامل در برگزاری انتخابات بر حسب ضرورت و طبق مقررات در شهرستان پیگیری می‌شود و در این ارتباط با همکاری مردم و مسولان شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری آحاد مردم مومن و فداکار خواهیم بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار