سردار حسینی مطرح کرد؛

تکذیب شایعه جریمه نشدن خودروها در سه روز آخر سال/ تداوم اعمال محدودیت‌های هوشمند تا پایان نوروز ۱۴۰۰

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا مسافرت در سه روز قبل از سال جدید به بهانه جریمه نشدن را شایعه خواند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، در یک گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «رواق تماشا» در مورد بلاتکلیفی گردشگری در نوروز، مسافرت در سه روز قبل از سال جدید به بهانه جریمه نشدن را شایعه خواند و گفت: محدودیت‌های هوشمند بر اساس رنگ بندی شهر‌ها، تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و طرح جدیدی برای این تعطیلات تدوین نشده است.

وی افزود: سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی استان‌های شمالی و خوزستان که از طرف وزارت بهداشت اعلام شده ممنوع است، در هفت شهر مشهد، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس و جزایر کیش و قشم به عنوان مقاصد گردشگری، پلیس راهور برابر مصوبه ستاد ملی کرونا از تردد و رفت و آمد به این شهر‌ها ممانعت به عمل می‌آورند.

سردار حسینی محدودیت تردد‌های درون شهری را فارغ از رنگ آن شهر، همان ساعت ۹ شب تا ۳ بامداد اعلام کرد و گفت: اقامت در شهر‌های قرمز مشمول همان جریمه‌های شهر‌های ممنوع می‌شود و هر روزی که پلیس خودروی غیر بومی را متوقف کند مستوجب جریمه است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به کار مضاعفی که مأموران پلیس راه در این ایام دارند، توصیه کرد: با همه سختی‌ها باید امسال نیز تحمل و از سفر پرهیز کنیم تا در تعطیلات آینده و تابستان حاضر همه بتوانند به راحتی به مسافرت بروند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با تأکید بر ممنوعیت سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی، خاطر نشان کرد: شهر‌های آبی و زرد که تبدیل به قرمز و نارنجی شوند، محدودیت برای آن‌ها نیز اعمال خواهد شد.

سردار حسینی مأموریت اصلی پلیس راهور را کنترل کردن سفر با توجه به محدودیت‌های ابلاغی و برقراری امنیت در طول سفر عنوان کرد و گفت: شماره تلفن ۱۲۰ مرکز اطلاعات و مدیریت راه‌های کشور به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم در همه زمینه‌هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۱۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
به درخواست مجوزم برای تردد ضروری پاسخی داده نشده است. ناچارم جهت رسیدگی به وضعیت پدر بیمارم تمام وقت اماده تردد باشم. اگر میلیونها تومان جریمه شوم وظیفه ام را در قبال پدرم انجام خواهم داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
اقا لفظ قلم نمیخواد صحبت کنی
ساده بگو ببینیم چی کاره ایم
یعنی تو شهر زرد ساعت ۹ به بعد جریمه مییم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
جریمه نشدن؟ وقتی که در بودجه سالیانه میزان جریمه رانندگی تعیین می شود، باید جریمه وجود داشته باشد. فرض کنید که مردم هیچ تخلفی نکنند، آن وقت تکلیف این ردیف بودجه ای که از طریق جریمه باید تامین شود چی می شود؟ کجای دنیا دولت و مجلسش این چنین برای جیب مردم کیسه میدوزند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
فقط پول جریمه میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
کمدین احمد مرادی
۱۲:۴۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
از الان باید جلوی تردودو گرفت تا وعضیت قرمز نشه شما می خواین قرمز شود بعد محدودیت اجاد کنید خیلی جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۲:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
بشر در هرجایی جز زبان محدودیت را نمی داند هرچه محدودیت های بیشتر اعمال شود به همان میزان مردم و کشور خیر می بینند و هر چه آزادی محاسبه نشده بیشتر باشد به همان میزان بدبختی ببار می آوردهرچند محدودی های سالگذشته حداقل بود
Iran (Islamic Republic of)
علی مایل افشار
۱۲:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام بنده ساعت سه و هفت دقیقه بامداد با ماشین تردد کردم و جریمه شدم و مراجعه کردم به یکی از مراکز رسیدگی اعتراضات تخلفات رانندگی تو خیابان نبرد منطقه 14 اونجا گفتن هنوز ابلاغیه جدید برای ما نیامده و ساعت منع تردد تا ساعت چهار صبح هست . حالا باید چیکار کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
ایا ماشین های مسئولان هم جریمه هوشمند میشن؟
آخرین اخبار