۱۰ چیز عجیب و غریب که به سرقت رفته است

در این گزارش ۱۰ شی عجیب که در جا‌های مختلف جهان دزدیده شده را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های گذشته با رشد چشمگیر دنیای فناوری و از نصب دوربین‌های مدار بسته گرفته تا وجود نگهبانی به پلیس در جلوگیری از سرقت و جرایم تجاری در طیف گسترده ای از صنایع کمک شده است  اما این عمل ناشایست همچنان ادامه دارد. همیشه هدف اصلی گارد امنیت تأمین امنیت محل کار مشتریان، محافظت از کارمندان و دارایی آن‌ها است.

این باعث می‌شود پلیس به چیزهایی که افراد می‌دزدند فکر کند. بعضی چیزها قابل فهم است، در حالی که بعضی دیگر از منطق انسان سرپیچی می‌کنند. در این گزارش لیستی از ده چیز عجیب و غریب که در جهان به سرقت رفته‌اند را مشاهده می‌کنید.

1. خاک ساحل

یک تن شن و ماسه در جامائیکا به سرقت رفت. اگرچه هیچوقت باز نخواهد گشت، اما پلیس گمان می‌کند که این محصول در هتل های اطراف فروخته شده است.

2. یک پل

هنگامی که گروهی از بچه‌ها به یک پل در جمهوری چک مراجعه کردند و ادعا کردند که برای تخریب آن استخدام شده‌اند، هیچ کس داستان آن‌ها را زیر سوال نبرد. معلوم می‌شود آن‌ها در واقع سارقان ضایعات فلزی بوده اند که پل را به سرقت برده اند. این پل به معنای واقعی کلمه در روز روشن ناپدید شد و هرگز بازیابی نشده است.

3. کوسه زنده

مردی در انگلیس یک کوسه مرمر 2 فوت به عنوان حیوان خانگی در سوله باغ خود نگهداری کرد. اگر این به اندازه کافی عجیب نبود، کسی آمد و کوسه حیوان خانگی را دزدید! ارزش تخمینی آن تقریباً 2000 پوند بود.

4. یک پنگوئن

در همین حین حیوان دزدیده شده دیگری اما این بار پنگوئن به نام Dirk بود. سه مرد مست او را از SeaWorld Australia گرفتند که او را دزدیدند و او را به یک تالاب انداخت. خوشبختانه برخی از رهگذران او را پیدا کردند و بدون آسیب به SeaWorld بازگردانده شد.

5. دکمه‌ها

فلیسیداد نوریگا دکمه‌های لباس‌های شیک خود را در فروشگاهی دزدید. او دکمه‌هایی به ارزش 305 دلار از کت‌هایی که  طراحان لباس در حال دوخت بودند سرقت کرد. شوهرش مانوئل نوریگا - قاچاقچی مواد مخدر و دیکتاتور شرور در پاناما بود.

6. یک گاو بادی غول پیکر

یک گاو بادی از Chick-Fil-A در آریزونا به سرقت رفت. گاو بادی 24 فوت و 350 پوندی بعداً در باغچه عقب کسی مشاهده شد و آن‌ها را سریعاً به خانه تبدیل کرد. Chick-Fil-A با یک سال تأمین وعده های غذایی رایگان پاداش را دریافت کرد!

7. گوریل بادی 350 پوندی

بادی بزرگ دیگری نیز از نمایندگی اتومبیل در کالیفرنیا به سرقت رفته است. این بار یک گوریل ملسوت 350 پوندی بود. گوریل طلسم نمایندگی بود و اغلب در وزش باد شدید تخلیه می شد ، بنابراین در ابتدا هیچ کس به چیزی مشکوک نمی شد که از دید شما محو شود. تا اینکه کسی از پشت بام بالا رفت متوجه شد که گوریل دزدیده شده است.

8. 11000 پوند نوتلا

سارقان در آلمان جعبه های نوتلا را در سال 2013 از یک کامیون بارگیری کردند و آن‌ها را در کامیون برنده خود قرار دادند. پلیس حدس می‌زند که این امر با سایر سرقت های مواد غذایی در منطقه مرتبط باشد که شامل سرقت قهوه و ردبول نیز بوده است.

9. 200 عدد کدو تنبل

یک غرفه کدو تنبل کنار جاده در نیوجرسی در حالی که 4 مرد نقابدار به مزرعه خانوادگی حمله کردند، در یک شب 200 کدو تنبل را از دست داد. مالک مبلغ 1000 دلار برای بازگشت مطمئن کدو تنبل‌ها پیشنهاد داده است اما مشخص نیست که آیا آن‌ها تاکنون پیدا شده اند یا خیر. این غرفه سبزیجات کنار جاده بیش از 120 سال در همان نقطه تجارت می‌کرد.

10. چراغ عقب یک ماشین

چراغ عقب واقعی که جین کلی در آواز در باران روشن کرد ، توسط یکی از خدمه هالیوود در یک حراجی خریداری شد. او چراغ جلو را در باغچه جلویی خود قرار داد اما در سال 1990 یک دزد آن را دزدید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار