سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه:

تشدید محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه در پنج شنبه و جمعه آخر سال

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: محدودیت در باغ رضوان ارومیه در پنج شنبه و جمعه آخر سال با هدف پیشگیری از کرونا اعمال شده است و شهروندان از هرگونه مراجعه به باغ رضوان به طور جدی خودداری کنند.

حجت الاسلام امیرعباس عابدینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه محدودیت‌ها در باغ رضوان با هدف پیشگیری از کرونا از چند هفته گذشته اعمال شده است، بیان کرد: با توجه به وضعیت تشدید دوباره شیوع کرونا در شهر ارومیه، ورودی‌های باغ رضوان طبق مصوبه ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود است.

او با بیان اینکه مسیر اصلی وردی باغ رضوان ارومیه با مشارکت ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تجمع در باغ رضوان نظارت و کنترل می‌شود، عنوان کرد: سایر مبادی ورودی نیز به طور کامل مسدود شده است.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه با گلایه از رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده توسط شهروندان، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های مذکور را در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: خانواده معزز شهدا پیشرو در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمک به کاهش شیوع کرونا هستند و بیشترین مراعات از سوی این قشر انجام می‌گیرد و از این جهت قدردانشان هستیم.

عابدینی با بیان اینکه هر گونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است، بیان کرد: در صورت وجود فوتی عادی، صرفا اقوام درجه یک و در حد ۲۰ الی ۳۰ نفر اجازه ورود به باغ رضوان داده می‌شود.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد که به خاطر خانواده خود و مردم به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم و فاتحه خوانی را از راه دور یا مجازی اجرا کنند.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها: کرونا ، پنچشنبه ، سال ، ۱۴۰۰ ، مسدود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.